Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Řeznictví půl zdraví...

10. 09. 2010
7
17
1919
Autor
FAE BOMB

 

Řeznictví půl zdraví...

 

Přišel jeden tuberák,

zakoupil si uherák...

Na netu prý našel,

že to léčí kašel!

 

 

 


17 názorů

FAE BOMB
14. 09. 2010
Dát tip
Že prej všichni nemocní, musej' ležet na plicním. Nelze tyto nemoci, léčit svojí pomocí. Doktor salám zabavil, vůbec se s nim nebavil... V nemocničním prostředí, moc se na to nehledí. Chlap to prásknul na netu, teď má za to dietu!

koloušek
13. 09. 2010
Dát tip
Jestli ho to vyléčilo, taky koupím ... kilo.T*

FAE BOMB
12. 09. 2010
Dát tip
Co ty víš, co se do těch uzenin skutečně dává...? :-)

blbjenka
11. 09. 2010
Dát tip
to je blbost přece, tuera se léčí psím sádlem :)

FAE BOMB
10. 09. 2010
Dát tip
Já jsem zas na ženský... :-))))))))))))))

..čoveče..jsem na plech..a to se chechtám ještě víc..:)))))))))))))))))))))))))..sem byla trošku proskoumát slezské hospody..:)))))

synáček
10. 09. 2010
Dát tip
:o) *

FAE BOMB
10. 09. 2010
Dát tip
Fakt mi za to stojíš! :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

..bude ze mně žebrák!..risknu to..:)))))))

FAE BOMB
10. 09. 2010
Dát tip
varan: To je teda škoda... sepot: Evropská unie zavedla daň ze závorek. Proto doporučuji používat střídmě... :-)))))))))))))))))) (Toto mě stálo tři eurocenty...)

:)))))))))))))))))))))))))..to je ale pakárna...))))

varankaka
10. 09. 2010
Dát tip
taky sem se tady dřív takhle projevoval. Vzhledem k tomu, že sem oblíbená osoba, dostal sem tipy i klub... Do klubu bych tě navrhnul, ale zrušili nám ho.

FAE BOMB
10. 09. 2010
Dát tip
Prosecký: Slabikář jsem neměl v ruce už dobrou čtvrtku století, takže fakt nevim.... Všem každopádně děkuji.

Prosecký
10. 09. 2010
Dát tip
Xaver v lexikonu našel, že nesmí mít boxer kašel. Ondřej Sekora, slabikář.

fereny
10. 09. 2010
Dát tip
vtipné, rozesmálo mě to:) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru