Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Romantycký styk s býkem, kurva!

10. 09. 2010
5
7
2467

 

Tož kurva, ogáři a roby! Mosim sa vám pochlubiť, co sa mi tuhle zasik přihodilo. Mněla su ve faše službu u těch dojnic, vite u viběhu, seděla su tam na ohradě, kurva, a chlastala u teho rumajzl jaksviň. Tož a jak tak chlastám svinsky, tož najednó hovnivá mucha od nějaké té kravské ryti připrckala zduchem, zalitla mi pod sukňu a kecla si rovnó na moju piču. Kurva! Zařvala su. Sem mi jajca klást nebodeš! A vyštrachala su ju ven. Ta mucha sa znesla do zduchu, já odevřela mordu, že si dál loka z flaši, enemže ta sviňa udělala ve zduchu otočku a vlitla mi rovnó do tej otevřenej mordy! Kurva! Lekla su se jak pana, dyž poprvé opatří topor nějakého starého kozla a jak su sa lekla, tož su se na tej ohradě obrátila čenichem dolu, kurva a flákla sebó svinsky do hnoja. Jag su dopadla, tož to tak divně ruchlo. Scela su sa zvednót, ale kurva! Hůser jak piča! Holt už nejsu roba nejmlatči. Zvostala su trčet na šech čtyřech. Tož co kurva, řikla su si. Zavolám na ogáry, abi mňa otud vitahli. Nabrala su zduch do plic a že zakvákám, ale ta sviňa mucha mi seděla na hlasifkách, kurva, tož to tak podivně zabékalo, znělo tu uplně stejně jak dyž béká dojnica, co už má plnů mlikárnu a potřebuje vidojiť, kurva. Bolo to na piču. Klečila su u dojnic ve viběhu, celá od guven a mohla su enem tak békat, ale srala su na to, řikla su si Kurva milu, dyť ty kravy okolo sů vlastně enem takové obyčejné robi, sicek maji u ryti ocasisko a mlikárnu se čtyrmi cecórami, kurva, ale co jako? Mohlo bi byť aj huř! Alespoň si ozkůšáš, jaký maji život! Dyž su sa trochec osmnělyla, tož su sa přifařila ke stádu, našla žlab a nažrala sa trochu teho sena a masokotni můčky. Nebolo to zlé, lepči neš ňáký ten mektonald, kurva, tam přindete a dajó vám enem taků obloženů hůsku, na piču! Tohotok bilo svinsky moc a řácky su si naprala bachor. Horši to bolo ale s chlastem. Z tej napaječky neteklo pivo anik rumajzl, enem obyčejná voda! To mně svinsky dosrala! Začala su nepokojně békat na celů ohradu a békala su tak dluho, až sa objevily ogáři Vena a Fero, co to tam mněli na starosť. Ty pičo, řikli, dyž ně opatřily. Co to je za divnů dojnicu? Má nějak divně to vemenisko, jag sa sem dostala? Vena mi zdlachnil mlikárnu a prej Tam je litrů, kurva, mosíme ju už vydojiť, nebo ji to tam uvnitř stvarohovati a bodem ju moct poslať na jatka! Tož mi kolem krčiska dali řetěs, vivedli ven a pěkně připojily k dojačce a zapli to, ale kurva! Cucalo to sicek jag cigánský fakan jesenku, ale mliko neteklo. Vite, já su uš nějaký ten rok zaprahnutá. Ogáři sa nasrali. Sa zjevim, řikl Fero. Ta lemra neni nakrytá, to sa mosí napraviť! A jag to řikl, tak popat řetěs a vet mě dozadu, gde mněly teho plemenika, kurva, to je taký bik, má dole lulána jag šajtrpáku od traktora, gule jag melóny, smrdi svinsky a fort bi enem mrdal. Fero mně přivázal k ohradě, hvyzdnul na plemeniku a Vašku, poť sa vicákať, tu máš jednu neskušenů kravsků pulinu  na sprzněni! Plemenik přestal žrat, zábečil radostně, hópnul na mně zezadu jag starý zamlada a skrz sraci diru v teplákách do mně naburácal teho svojeho sportovce. Kurva holki, já řvala blahem! To su eště nezažila taký pevný a dlůhý lofas! Bik mi střidavo protahoval prcku i frndu, hrkal u teho jag parůbek, ty jeho masivni guliska mi romanticko pleskali o sicnu, skrátka, bolo to krásné. Eenem jag su zařvala, tag mi z hubi viletěla tu mucha a jak su u teho hulákala, kurva, řikala su dělej, projeť mi piču, ty smraďochu chlupatý, tag to nebékalo, ale normoš mluvilo, Fero na to půlil očadla, to eště nevyděl, abi před nim býk drvil lidsků samycu. Hnet spustil povik jaksviň a šici jezeďáci sa bježeli kůknůt, co sa to chruje. Kurva! Svinsky su si to užila, bola ze mně hrdninka dne, přeceda mi dal velké otškodněni, basu becherů a takik jakýsik smrdutý pugét, ten su ale vjenovala Vaškovi, abi z teho takik něco mněl. Kurva holki, bít krava je svinsky krásné, doporučuju. Eslik máte možnosť, nechte sa připustit!


7 názorů

Honzyk
11. 09. 2010
Dát tip
...krava je krasny zvire....dobre, ze neumi cist...))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru