Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klauní splíny

12. 09. 2010
7
10
2536
Autor
Aroganc

 

Klauní splíny:

 

Jsem jen zdravotní klaun

co se sjíždí morfiem

a hází šutry po hvězdách…

 

To všechno jen proto

abych přebil strach

eutanazie


10 názorů

anooo! tip.

Aroganc
13. 09. 2010
Dát tip
Děkuji za kritiky!:) Honzík: Ostatní jsou někdy přesvědčeni, že eutanazii potřebuješ, protože podle nich trpíš a tak. Když se jim snažíš vysvětlit, že je to jen klamné zdání, považují to za nekultivované žvatlání. Nakonec mají ještě dobrý pocit, že ti pomohli... Ale jak říkám, stává se to jen někdy...

Honzyk
13. 09. 2010
Dát tip
...a zase opakování názvu před textem, zatažená ruční brzda..:).. ....slůvko "klaun" bejvá v podobných textech zrádný - tady se, myslinm, autorovi podařilo z "klauního básnickýho syndromu" slušně vybruslit... "strach z eutanazie" : zajímavý, když tolik lidí po milosrdný smrti za asistence volá...není to marnej text...jen mi připadá trošku odbytej a povrchně nahozenej. (muj názor, tvuj text, zdůrazňuju:)))

Jazylka
12. 09. 2010
Dát tip
začiatok celkom zaujímavý. málokedy dobre znášam kurzívu v poetických textoch, tu mi tiež vadí - nevidím pre ňu dôvod

Metta
12. 09. 2010
Dát tip
s tim hazenim to musim zkusit*

tak to není zrovna kdovíjak pozitivní sebedefinice. ale házej dál a .. třeba se trefíš.

conejo
12. 09. 2010
Dát tip
ale jo. já bych se akorát vůbec neospravedlňoval. zaujalo mě házení po měsíci.

Norsko 1
12. 09. 2010
Dát tip
neomlouvej se. důvod je jiný

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru