Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

che sará, sará...

19. 09. 2010
17
13
1773
Autor
foto

co se má stát, to se stane...

babí léto s vybledlými šaty

a závojem mlhy po ránu

gumuje v deníčku

otisk srdce

a

s větrem ze  strnišť

píše rozumem

che sará, sará...


13 názorů

...stará,místo sará sará (je to prťavé:)

foto
22. 09. 2010
Dát tip
Bíšo, místy: děkuji za návštěvu, hezké sny! b.n.: není stará, ale píše o všedních věcech, takže ti může leccos připomínat...

Bíša
20. 09. 2010
Dát tip
***

misty
20. 09. 2010
Dát tip
pocit*

...četl jsem stará :)

foto
20. 09. 2010
Dát tip
děkuji všem za návštěvu a koment, přeji pohodový den! a2a2a: ano, gumování je v téhle miniatuře to jediné, čím se liší od stovky podobných... nekladu si za cíl psát "velkou" poezii, píši z radosti ze života, z malých každodenních zázraků... vážím si tvých slov - děkuji!

a2a2a
19. 09. 2010
Dát tip
Nu, co říct, nezbytný úvod do básně nikterak nápaditý, ale jde jen o jakýsi příchod k milé, převažující zbývající části. Miniatura, která je mi sympatická, zejména tím gumováním, tam je ten dobrý nápad, který mi navozuje další asociace.

koloušek
19. 09. 2010
Dát tip
T*

Tony.cs
19. 09. 2010
Dát tip
Je to hezké *

foto
19. 09. 2010
Dát tip
děkuji za návštěvu a přeji vám, aby se stalo jen to, co si přejete...

Alegna
16. 09. 2010
Dát tip
nádech nostalgie, to se mi líbí *

..nevím co znamená che sará, sará ale líbí se mi to..:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru