Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Loupež

16. 09. 2010
4
6
1480
Autor
FAE BOMB

 

 

"Občane, prokažte svojí totožnost!" přikázal jakýsi muž s kloboukem na hlavě a vyhrnutým límcem dlouhého koženého kabátu. Z kapsy vytáhl služební průkaz. "Kriminální policie České republiky!"

Děda vyděšeně pohlédl na jeho společníka. Ten z kapsy rovněž vytáhl průkazku. "Taky policie! Kde jste vzal tu hůl?!"

"Pani doktorka na ortopedii mi to předepsala..."

"To asi nebude vono..." pravil polohlasně jeden z policistů ke svému kolegovi. "Podívej se, jak je špinavá a vomlácená!"

Ten se však tak lehce odbýt nenechal. "Ukažte zuby!" přikázal.

"Proč bych vám měl ukázat..." Nakonec však poslechl a vyndal si zubní protézu. "Prof byf vám měl ukavovat fvoje vuby, to vůbepf nefápu!" pravil rozhořčeně.

"Tady za rohem vykradli prodejnu s protetickejma pomůckama! Ukažte nohy!" Děda povytáhl nohavice.

"Hmm... Vypadaj' jako pravý... "

"Podívej se, jestli nemá skleněný voko!" poradil starší z policistů svému soudruhovi.

"Má! A vobě!!!"

"Já fem fi jen fkopfil na kofolu!" protestoval děda.

"Kofola s rumem, co?!"

"Jafně!"

"Co je to KOSOLA?" zeptal se služebně mladší policista služebně staršího policisty.

"Kofola, vole!"

"Jo ták... No a co když kecá? Nemám mu jedno voko preventivně vyndat?"

"Ne!!! A vy na nás moc nekoukejte a ukažte, jestli nemáte kýlní pás!"

Penzista si rozepnul pásek a kalhoty se svezly k zemi. "Nadvedněte si tu košili a... Jo, dobrý..." Policista se otočil ke svému kolegovi. "Taky nemá. Co budeme dělat?"

"Nic. Asi to byl někdo jinej. Jdeme!"

Důchodce se pro své kalhoty nedokázal shýbnout. Pokud neumřel, stojí tam v trenýrkách dodnes...

 

 

 

 



6 názorů

FAE BOMB
28. 09. 2010
Dát tip
Dík. Uznávám a opravuji. :-)

Janina6
27. 09. 2010
Dát tip
Prima, bavila jsem se :-) Dvě drobné připomínky: "muž s... vyhrnutým límcem svého dlouhého koženého kabátu" - vyhodila bych nadbytečné slovo "svého". "stojí tam v trenýrkách ještě dodnes" - ještě dodnes mi připadne takové zdvojovací - buď tam stojí dodnes, nebo ještě dnes.

FAE BOMB
18. 09. 2010
Dát tip
Skoč si na pár kofol s rumem a budeš mít skelnej pohled taky... :-) Průkaz předělán, dík.

Prosecký
18. 09. 2010
Dát tip
T*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru