Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Srpen 10 - Vyhlášení

18. 09. 2010
3
48
4092
Autor
Tragicus

     Za měsíc srpen 2010 byl povídkou měsíce zvolen text Křídla autora Benji 14 body.

     Celkové pořadí:

     Křídla autora Benji (14)

     Představy o počátcích citů - Finch (13)
     Spartakiáda - Bohouš Krejza (8)
     Blbej kšeft - část 1 - Daletth (6)
     My tady chcípnem! - Saetri-Ihn (5)
     Smaženice - vindal drámo (4)
     Tlustá - Lady de Winter (4)
     Pravá ruka - Davekiller (2)
     Modrá, žlutá - tsen-re (0)
     Prodám. Zn. Spěchá - ThatGuy (0)
     UchoNaKoleji_ - Radostná žihadla v kalužině cukru (0)
     Váza - Michal Té (0)

    Hlasovali: bestye, Big_George, Dero, Janina6, jH, K3, Lakrov, Pomerančová, StvN, Valerie a týden divů, VT Marvin, Winter

    Gratulace vítězi, díky hlasujícím. Zvláštní dík Pomerančové, díky níž jsem nemusel potřetí v řadě vyhlašovat remízu.

    Je možno zasílat nominace za měsíc září, které pak vyhlasí zase někdo jiný; více informací na stránkách klubu Povídka měsíce.
    


48 názorů

Lakrov
24. 09. 2010
Dát tip
Pro UchoNaKoleji_ Můžu nominovat leda svou :-) (ale možná byla zveřejněna už koncem července - teď si nevzpomínám).

Benji
23. 09. 2010
Dát tip
Děkuji všem za hodnocení, hlasy a názory. Samotného mě vítězství překvapilo. Ještě jednou dík.

maximální hovnařina:)

Tragicus
21. 09. 2010
Dát tip
Byla to odpoved na tvou otazku...

Lakrov
21. 09. 2010
Dát tip
Děkuji za avízo, avšak shledávám obtížným nalézt, čeho se týkalo. Omezím se tudíž na přání spokojenosti všem zúčastněným :-)

StvN
21. 09. 2010
Dát tip
Kde konkrétně udělal Tragicus chybu?

Tragicus
21. 09. 2010
Dát tip
A ty jsi opet hrozne chytry, Marvine. Neukladam si je. Kdybych ale lhal o jejich obsahu, ucho by se urcite ozval, a mohl je ostatne zverejnit sam. Kdybys radeji napsal, nez takove blekotani, jestlis videl, ze bych nemel zapocitanou Pomerancovou - tj. vyhlaseneho Finche i Benji jako prvni misto, a nula bodu u Lady (byls tady jako druhy, 2 minuty po uchu).

Tragicus
21. 09. 2010
Dát tip
Kdybych zapomnel zapocitat Pomerancovou, zmenilo by se prvni misto (vyhraly by dve povidky), chces lhat natolik, ze reknes, zes tady opravdu videl vyhleseni Finche i Benjiho jakozto povidek mesice?), a uz od zacatku je tam "zvlastni dik Pomerancove...", a tim padem take Lady nemohla byt nikdy bez bodu. Tve zpravy v plnem zneni: "Od UchoNaKoleji_ Pro Tragicus Odesláno 18.09.2010 17:13:51 Předmět n/a Zdravím jakožto ješita chci se přihlásit jestli se hlasy Kamila Sikory nezapočítávala a nebo ten jediný bod byl ořezaný protože nenapsal celý název povídky? Ale další pořadí by to neovlivnilo, jenom bych nebyl poslední a be bodu..." "Od UchoNaKoleji_ Pro Tragicus Odesláno 18.09.2010 18:17:59 Předmět Re: Re: n/a Hm ani to by pořádí nezměnilo jenom moje a včíl se chtěla připojit pomerančová a to z posledního místa v případě započítání z posledního místa zvedlo lady de winter. Ale myslím si, že je to selektivně použité jenom proti Kamilovi a ne pro princip, ale to musíte vědět vy jak to je?" "Od za nehty rez Pro Tragicus Odesláno 18.09.2010 20:03:43 Předmět n/a No ale teď už se musím ozvat přímo. Ne že bych to winter nepřál, ale je to divný z principu." "Od UchoNaKoleji_ Pro Tragicus Odesláno 18.09.2010 20:04:46 Předmět n/a vide odeslal jsem z druhého nicku :P" Priznam se, ze jsem vetsinou jen odhadoval, co to vlastne rikas (jak jsem ti ostatne napsal v posledni zprave...) Takze jsi naopak brojil proti zapocitani Pomerancove a na to, ze Lady by mela porad bod, i kdybych Pomerancovou nezapocital jsem te take upozornil ja, opet v posledni zprave.

Tragicus
21. 09. 2010
Dát tip
Jakou chybu? Jak daleko? (kdybych zverejnil tve zpravy, tak by se snad naopak ukazalo, jestli jsem nejakou chybu udelal nebo ne, hm?)

Tragicus
20. 09. 2010
Dát tip
Co to placas? To Vyhlaseni je v puvodnim stavu, jedine co jsem opravil bylo 'k3' na 'K3' (a opravdu ne na tvuj popud)... Ve zpravach jsi mluvil rozhodne o necem jinem, mam to odcitovat?

Tragicus
20. 09. 2010
Dát tip
Duchaplne... Tve zpravy, kritiky zde to tak nejak daly dohromady.

Tragicus
20. 09. 2010
Dát tip
Kamile jsi osel, kdybys alespon diskutoval, ale ty placnes takovy zvratek a pak mlcis. Tve 'nechapu proc' je dost hloupe, pokud jsi cetl odpovedi na tve hlasovani. Jsi jako dite, ktere se porad jen pta proc, aniz by poslouchalo odpoved. Lakrov: Tabulky jsou pro uredniky. A ty ucho prestan fnukat.

StvN
20. 09. 2010
Dát tip
Jsi prostě nejlepší:)

StvN
20. 09. 2010
Dát tip
Ten roman je predevsim parodie.

StvN
20. 09. 2010
Dát tip
Ano, je to boj s vetrnymi a ty jsi ten rytir, ktery nepoznal, ze bojuje sam se sebou.

reka
20. 09. 2010
Dát tip
Gratuluji vítězi! A příště, příště si zkusím taky zase zahlasovat, je to pak pro mě přecejen napínavější.

OK, je to boj s větrnými mlýny... Příště tedy taky napíšu nějaké zdůvodnění, např, pěkné obraty, zajímavý příběh, zvláštní atmosféra, nečekané dialogy, hezké zpracování, atd... A všichni budeme šťastní...

Lakrov
20. 09. 2010
Dát tip
Gratuluji oceněným, souhlasím s pořadateli v podmínění hlasu vysvětlením a ptám se: Kde je tabulka? (provázející vyhlášení v minulých měsících) :-)

Kamile, řekla bych, že ti to tam StvN napsal dobře, ono na PM soutěžícího autora zajímají hlavně reakce čtenářů. V podmínkách bylo, že máš hlasování odůvodnit, a já souhlasím, že "prostě se mi to líbilo" není žádné odůvodnění. Byl jsi předem upozorněn, že bezdůvodné hlasování nebude započítáno. Chápu tvůj anarchistický postoj, ;) nechápu nicméně, čemu se divíš.

Koukám, že jste moje hlasování vyřadili..., akorát nevím proč! Vlastně vím, opovážil jsem se mít názor, že povinnost zdůvodnovat co se mi líbí, je nesmyslná buzerace. A když si pak přečtu ty úděsné tlachy, které pod hlasování z povinnosti napsala většina zůčastněných, tak to můj názor jen potvrzuje. Vždyť je to tak důležité, sdělovat ostatním, že: "povídka byla napsána s lehkostí", nebo: "že se dobře čte".

Gratuluji vítězům :-)

Saetri-Ihn
19. 09. 2010
Dát tip
Gratuluji :)

StvN
18. 09. 2010
Dát tip
Prostě se víc snaž:)

Winter
18. 09. 2010
Dát tip
Gratulace.

Janina6
18. 09. 2010
Dát tip
Tož gratuluju!

Ok, poznamenávám si do diáře: v říjnu určitě nominovat nějakou povídku od UchaNaKoleji_. ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru