Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z oceli

19. 09. 2010
17
13
1945
Autor
Elleanor

Chtěla bych krvácet, když ostří zdolá odpor kůže. Chci cítit bolest. Být zase živá...

 

Učil jsi mě, jak žít.

 

Dnes vím, že dýchat smím i bez snů a tužeb.

 

V oblacích dávno se nevznáším.

Hrozí přeci pád.

 

Netoužím po lásce,

vždyť samota nebolí.

 

Na štěstí nevěřím.

 

Slzy patří dětem.

Duše peklu.

Tvář kameni.

A srdce ledu.

 

Byl jsi mým mentorem.

 

S každou ránou

víc jsi mě zocelil

vůči hybridnosti světa.

 

Snad měla bych ti poděkovat?


13 názorů

Alegna
27. 09. 2010
Dát tip
tak tomu moc rozumím, ted po letech také děkuji T*

azur
25. 09. 2010
Dát tip
...vznáším se, ale nevadí. spadnu...

Kéž bychom to dokázaly tak, jak to zpívají Živé kvety: Predo mnou vidno Za mnou tma Z toho, čo bolí, strach nemám Už viem jednu bolesť zabiť druhou A dážď zmije všetko – všetko je zapísané tuhou Z toho čo bolo, ostalo málo Aspoň vieš čo si zač Slzy sú dobré Iba pre plač, iba pre plač Slzy sú dobré, slzy sú dobré! Aspoň vieš čo si zač Z toho čo bolo, ostalo málo Iba pre plač Celý môj vesmír už stred nemá Predo mnou vidno – za mnou tma Opri sa o mňa ak sa ti zdá Je to len zlý sen či sloboda? Za sebou, za sebou, Zase bôľ zase bôľ, nechám ho za sebou... t./o.

Bíša
21. 09. 2010
Dát tip
**

chocky
21. 09. 2010
Dát tip
Duše peklu, tvář kameni a srdce ledu - to se povedlo.

koloušek
19. 09. 2010
Dát tip
Co nás nezabije...T*

To samé jako šepotka. Jinak plné prožitku...tip.

Overkill
19. 09. 2010
Dát tip
Agnes už napsala vše podstatné... Snad v budoucnu potkáš lepšího učitele... *T

foto
19. 09. 2010
Dát tip
každou ranou... krátce?*

Tony.cs
19. 09. 2010
Dát tip
Víš co je na snech nejkrásnější? I když si namlouváš, že už žádné nemáš, pořád v tobě jsou. Tak otevři oči, bolest je všude, kde je láska, láska je všude, kde je cit a cit je všude, kde tluče lidské srdce. Bez snů se nedá žít, bez bolesti by život neměl smysl, a bez zklamání by nebylo štěstí.

..neděkuj a vrať se ke svým snům..:)..T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru