Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rasová segregace jednoho černobílého nástroje

26. 09. 2010
8
9
1411
Autor
jazzgirl

"Southern trees bear strange fruit, Blood on the leaves and blood at the root, Black bodies swinging in the southern breeze, Strange fruit hanging from the poplar trees."

V C dur nás teď nutí hrát

a křížky staví černým klapkám

utáhnou jim kolem krku

jejich vlastní zrezlý drát.


Z piana se valí dým,

má modrou vůni bavlny

a zpívá to, co černá béčka

to, co v C dur neumím...


9 názorů

jazzgirl
27. 09. 2010
Dát tip
Děkuji všem :-) Oldjerry: Ten anglický text bohužel není ani trochu humorný. Je opravdu o rasové segregaci. O tom, jak na stromech místo ovoce visí černoši :-( A to moje dílko tentokrát taktéž vybočilo z mých běžných, humoristických kolejí, protože se segregace dotýká. rozdupanésrdce: Tak to mě těší, sama jazz hraju a zpívám :-) Hesiona: Je to část textu jazzové balady Lewise Allena, proslavila ji svým zpěvem Billie Holiday.

Hesiona
27. 09. 2010
Dát tip
Líbí se mi obojí. Ten anglický text je od koho? :o)

Ačkoli nejsem hudebně vzdělána, moc se mi toto dílko líbí...vyvolalo ve mně vzpomínky na večery v pražské Redutě (Martin Kratochvíl nebo Emil Viklický). T.

Smíšek:-)
26. 09. 2010
Dát tip
***

Oldjerry
26. 09. 2010
Dát tip
Ten anglický humor mne nějak odradil... nevím, jestli mi nenadáváš :). Ale je to ale fajn...

IVO
26. 09. 2010
Dát tip
V záplavě plytkých a šablonovitých děl a dílek každá, byť takto miniaturní originalita zaujme a potěší. *T

)

hodně. :) t.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru