Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dárcovská

27. 09. 2010
11
46
2159
Autor
Kiwagamo´ag

Prostě náladovka s pejskem na klíně po volném, dárcovském dni.

Věrně mi ležíš na klíně...

Přede mnou láhev po víně.

Dodávám tělu sílu z moku

pročítám verše od pavouků

co uvízli v síti na síti

profíci i ti nalití.

Dodávám krvi upír mě vysál

Písmák je bible nebo je misál

Čtu si... pravda je ve víně

....a ty mi ležíš na klíně.


46 názorů

pa...kiw chyběla

:))))))))))))))))))))))))))))))to není..tak dobrou noc..:)) ..i tobě kiw,,doufám..že se ti zdá něco hezkého..:))

...pokud to není manžel, nebo cholerik, tak se nebojím

..prokecla..prokecla..to je varování..se obávám o tvé zdraví..potažmo život..:)

...to jsem nevěděl,teď STO prokecla :D

:se jako zamiluje to tebe ..joooo? ..na to bych nesázela milý dodo..zatím je furt chlap..:))))

...se zamiluje,stane se z něj baba a tu přeperu,doufám

..no..tím se můžeš utěšit až se tady kiw mrkne..natěšený na tipy..:) ..mě nezmlátí ale co udělá s tebou..to fakt nevím...)))

...smrt je nový život

..sama jsem to chtěla..chjo a taková jsem byla nadaná a krásná a teď...poprava

...to je velmi logické,popravím tě sám

:božínku a jak asi..když nemyslím!..) ..zkusit to můžu..ovšem nepočítej s kladným výsledkem..:)

šepot...to už jsem slyšel,picnu a nic,vymysli něco,co zabere :)

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))se picnu

...a co teprve agamo´ag

..samo..ty už jsi mě inspiroval..:))) ..kiw bude jistě nadšený..jako byl Bivoj..:)))))))

šepot...blbnu,směju se tvým závorkěm :))) chceš mě asi zase inspirovat

:))))))))))))))))))))))))))))))))))

š

šepot...semse uklidnil,nejhorší jsou myslící baby, ta moje a já

:))))))))))))))))))to byl jen takový úlet..neboj..jinak nemyslím...)))

šepot...žes myslela

..co jak se mi stalo??????????????????????????????

šepot...a jak se ti to stalo?

..dodo..myslela jsem si to...)))

šepot...rád se mačkám

..nooo..konečně ses vymáčknul..:)))) ..já fejetony ráda..teda ty vtipné..:)) ..hlavně že se ti líbila ta princezna...))

šepot...jaké chválení,jen jedna věta a ještě pár,ale to je můj problém,fejetony bývají nudné,ten celkem není,ale trochu ještě"zhumornět",ale pak ti rýpalisté řeknou,že to není fejeton a tam tu snahu o "fejetonizaci" cítím (sem ti to musel napsat:)

..dodo..já jsem v tom fejetonu nepochopila jestli mě chválíš ale beru to že ano..:))) ..moooc ti děkuji,,že ses obětoval..fakt si toho vážím..:))

šepot...mrknu,fejeton nemusím,ale co bych pro tebe neudělal,pokud je dobrý,pochválím,jinak???

..dodo..už jsem tam vrzla fejeton..co dál?.:)

...rozuměl by sis s mojí ženou,pije stejný sajrajt*

šepot...piš to co ostatní :)

Dvě housky, pět deka českýho a mlíko...to mi bylo sedmnáct....třicet let.

Vždy děkuji svým příznivcům i kritikům. Děkuji i dnes. Elli, tobě dnes zvlášť. Víno červené - Tempranillo (Lídl), je dobré. Jsem rád, že se přitrouble koukáš....já už to jinak nedělám, došly mi dioptrie.

azur
27. 09. 2010
Dát tip
pavoučci tedy :D

Elleanor
27. 09. 2010
Dát tip
To je perfektní náladovka! Se tady usmívám přitrouble do monitoru...což je známka toho, že se mi líbí, abys to špatně nepochopil, asi ke mně dorazila vůně toho vína a dělá mi dobře:))T*

Norsko 1
27. 09. 2010
Dát tip
krve by se ve mně nedořezal. úplně jsem ztuhl

foto
27. 09. 2010
Dát tip
jo, jo!* Mám taky psa, ale víno jsem nekoupila...

Marcela.K.
27. 09. 2010
Dát tip
:-) dík, dárče.... před třiceti lety mi nějaký krásní chlapi - dárci zachránili život. Tvrdila to sestřička v porodnici. Je to téměř na den...nebýt darované krve, nebyla bych tu...takže dík všem, kteří ji dokáží darovat. Básničku "Návrat" znáš...máš ji v té sbírce u postele ;-)

Toscana
27. 09. 2010
Dát tip
to je parááááádní kousek! chválím a připojuju *t

)))

:))))))))))))))))))..to je miloučkéééé..:))T ..já smolím fejeton ale se mi vůbec nechce..jenže mi došla inspirace..na básně..co mám dělat?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru