Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tisícímu tipaři

28. 09. 2010
12
57
2330
Autor
Kiwagamo´ag

Hlídejte si pořadí...po 22 hodině je to dle systému samokontroly. Ceny jsou vážně "hodnotné".

Pro tisícího návštěvníka

co není skromný na tipy.

Veliká odměna u mě čeká

možná že kůly pod tee-pee.

 

Možná ho čeká bizoní kůže

možná ho obšťastní moje žena.

Klidně mi tipy posílat můžeš

každého čeká hodnotná cena.

 

Obálka naditá a novináři

čekají na mého tisíckáře.

Může se vyplnit předpověď v snáři

nebo se staneš obětí lháře.

 


57 názorů

Tak už se nezlob :o) .

StvN
29. 09. 2010
Dát tip
Je s tebou legrace:))))

Stačilo by jedno slovo...ale funkce je u tebe redbul? Kfdyby blbost nadnášela, tak by ses co?

StvN
29. 09. 2010
Dát tip
Ptal jsem se na to, jestli jsi mi poděkoval? Jako nevim, kdo je tady teď víc natvrdlej:))))

Poděkoval jsem ti? Řekl bych že ano. Jestli není poděkování dostatečné, znovu děkuji za tvé zastavení.Kritika byla odpovídající...tak se tu občas někdo odváže. Nevaž se.

StvN
29. 09. 2010
Dát tip
Vložil jsi tohle dílo, tu pro tebe legraci pro kamarády jsi vložil do arény a zaškrtnul jsi, že stojíš o hlubší kritiku, seš si toho vědom?

Jo, naštvu...ty ne?

Už jsem byl odhlášený, jak jsi doporučil. Znovu jsem se přihlásil pro kamarády...a zase ty, ale ty jsi divnej, ale to nic, nejsi sám.

StvN
29. 09. 2010
Dát tip
A já myslel, že jsem ti napověděl už dost.... Vždycky se naštveš, když se lidé nechovají tak, jak očekáváš?

Trochu kyselé...tam hodně nahoře se to jmenuje amatérská literární tvorba. Vysvětlil jsem, že jde o legraci...chytrému napověz....znáš to? I tak děkuji za zastavení.

StvN
29. 09. 2010
Dát tip
Myslím, že je, takhle vlevo, jmenuje se Odhlásit se.

Tady nešlo o něco, co by mělo být poeticky povedené. Jde o legraci, zábavu, komunikaci s kamarády písmáky, stejně naladěnými. Povedlo se, i kdyby se zasmál jeden...zasmálo se víc. Škrobených límečků bylo ve staré době až až. Už dvacet let se žije nově - vesele, vážně...svobodně. Líbí-chválím, nelíbí-můžu říci své. Děkuji za zastavení a kritiku.Je to prostě ulítlé...je tu taková kategorie?

StvN
29. 09. 2010
Dát tip
Nepřijde mi to ani nijak zvlášť povedné, ani vhodné. Dost nechápu, že to může dostat byť jeden tip, ale to bude asi jako říkal Faulkner, když říkal, že neexistuje kůň, kterej pokud bude schopnej jenom dojít na start dostihu, aby si na něj nevsadil alespoň jeden člověk.

Marcela.K.
29. 09. 2010
Dát tip
jsem to prošvihla :-))

Hlubší kritiku nemám, tak jenom jedna hlubší poklona. ((-:

aha, oni se někde automaticky sčítají tipy...to jsou věci :o)

jH
29. 09. 2010
Dát tip
promiň, to je hrozně blbý, proč to ještě cpeš do arény, co na tomhle chceš za rozbor, fakt nechápu...

Toscana
29. 09. 2010
Dát tip
Nechci být obšťastněná tvou ženou, ale i tak si tipnu - :o))))) *t

Bíša
29. 09. 2010
Dát tip
Jsem retard!

Elleanor
28. 09. 2010
Dát tip
Zas osud mě ztrestal co nadělám když lstivě mi zalhal že čeká mě sladká odměna Stejně dnes marně odolávám spánku tak snad to necháme na jindy, milánku :))))))

...zuřím, ale jí to přeju...vCerbální bych ani nechtěl :)

No, třicet minut po večerce, ale soutěž je u konce. Užívám si s Elleanor vcerbální cenu-odměnu.

...a kolikježeteďhodin?

Klaním se vždycky až do rozkroku dělám to, milá, už spoustu roků. Peníze zatím nebyly třeba co však mi zbývá, jinak mi nedáš. A to to měla být odměna, že?!!

sveřep
28. 09. 2010
Dát tip
konečně kus pořádné reklamní kampaně :DDDDDDDDDDDDD

Elleanor
28. 09. 2010
Dát tip
Zdá se mi, že nemáš zdání jak se dámě správně klaní jen gentleman šanci má že mu svou poctivost dám Snad tvá slova nepěkná spraví obálka tučná neb s těmito komentáři je má pověst pěkně v ři* :)))))))

Přijdu jako Sergej Bubka s tyčí v nadramení. Prozvoním tě, nejsi čubka ?!! Třeba se to změní. Ale fuj, to je ošklivá veršovačka. Promiň. Asi si v tom tee-pee budu muset vyjít vstříc sám...co??

Elleanor..:)))))))))))))..doufám že si nenecháš ani detail pro sebe...)))))

koloušek
28. 09. 2010
Dát tip
To tě přišlo zjevně ale hrozně levně, místo peněz rance děláš radši samce, tak tu svoji skwaw poctivosti zbav.:-) (Promiň, Elleanor a gratuluji)

Elleanor
28. 09. 2010
Dát tip
šepotko....:))))) bude o čem psát:))))))))

Elleanor
28. 09. 2010
Dát tip
týý brďoo fakt???:)))))Juchůů:))...mám se radovat, že jo??!:)))) tee-pee nestav u řeky hezky někde na kopečku (nerada bych plavala) až vylezeš ze sprchy prozvoň, jsem tam za chviličku doufám, že příjdeš bez ženy

Něco stoupá, není to tvá šance. V tee-pee už dělám ze sebe samce. Za tisící tip platím zdejší laku těžko lze odolat tam dole tlaku.

koloušek
28. 09. 2010
Dát tip
Tak se hlásím, vtipálku, že chci plnou obálku, na tipy já nejsem skoupá, doufám, že má šance stoupá...T*

Elleanooooooooooooooor..gratulujiiiiiiiiiii..:)))))))))))))))))))..to bude noc!!!!!!!!!!!..šmánkote!

Lásky moje, jednu noc pod naším tee-pee se mnou...ta nemovitost je vážně moc velká cena....vyhrává Elleanor. Jdu vztyčit tyče, teď jsou na půl šesté. Pak skočím do sprchy. Děkuji moc za ten tip....víc už tady na Písmákovi vážně nepotřebuji dokázat.

:)))))))))))))))))))))))))no..to je prima se nenudí a to je faaakt moc!!!!!!!!!! ..to myslím vážně...)) ..jo..nebyl jsi ráno naštvaný..když si viděl tolik kritik a nic?...)))))

Elleanor
28. 09. 2010
Dát tip
:))))))) čoveče, měl bys dělat do reklamy:))))*

Ona mi docela rozumí, já jsem takovej byl i před naším seznámením...je to moje deviza.

Max Hutar
28. 09. 2010
Dát tip
rým žena-cena? no sorry, už jsem viděl i zručnější říkačky. Navíc je to moc dlouhé a mění se tomu moc rytmus.

..ahaa..takže na tisící čeká tvá žena? ..tedaa!!!!!!!!!!!!!!!!:))))))))))))))))) ..šmankote!..mimoni!..dyk je to supr bžunda!

skoro
28. 09. 2010
Dát tip
od třetího tipaře,T

Max Hutar
28. 09. 2010
Dát tip
Nápad supr, zpracování slabikářovité:-(. Do satiry tomu chybí ještě břitkost.

No ona má svůj nick od Děsný rány (jedna z mých kravin).Je to na ní, také může vyhrát. To tee-pee by se mohlo v období rekonstrukce naší ložnice hodit. Spím ve sklepě a ona v kanceláři.Jinak se bojim, že nikdo nečeká, spíš jsem mimo mísu písmákovu.

kde jsou všichni??????????????? asi čekají až budou tisící..já tak vychcaná nebyla!...))) ..kiw..nevím co na to tvá žena,,kdyby si to náhodou přečetla..)))))

:)))))))))))))))))))))..já myslela z bizoní kůže!..jsem trochu zklamaná..na druhou stranu..takové tee-pee je pracné a bude heboučké..:)))

Nádherné tee-pee z myších kožíšků, princezno Lado.

..no ale takové malebné..:) ..romantika...)

Ty kůže smrdí...tee-pee je dost velká ubykace.

:)))))))))))))))))))))))))))fakt ta kůže smrdí?

Jo, mám je tu před sebou.Ty kůly se mi tu docela pletou, kůže smrdí, peněžní odměna je v použitých bankovkách plných virů a bakterií...a tu moji stejně nedám...ani Snotovi!

..díky bohu...)) ..jsem nevěděla že tisícímu náleží odměna...)

994...nic nedostaneš.

..milý kiw..tvé ceny mě dost děsí...))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru