Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Byla jsem mořem

01. 10. 2010
29
55
4068

..z cyklu Byla jsem, předpoklám, že poslední..:) ..měla jsem ji rozepsanou dobré dva měsíce a lépe už to bohužel nesvedu..

Byla jsem mořem

 

 

živým obrem

těžkým dechem vln

se slaně zpěněnými hřbety

zrodem života

věčným tajemstvím

pulsem země

jež

v temné zuřivosti

hřmí na trojzubci Neptunově

 

něžným šumem

roztančeným boky havajských krásek

tropickým snem

hemžením barev v korálových lagunách

mezi

 vláním brčálových vlasů

vegetace

 

svědkem zrodu Tenerife

v pekelném žáru a ryku porodních bolestí

 

chladným partnerem bojovných Vikingů

tajemným zrádnou mlhovinou

 

ledovci kruté Arktidy

v monumentálním velikášství

zasněnými fjordy Norska

 

 

smrtí

návratem k počátku

životem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


55 názorů

..i já tobě..přečetla jsem z odstupem a teprve teď vidím tu velkohubost:))


..:))))))))))))..děkuji kiw..jsem ráda že se ti oheň tak líbí..:))

No....oheň je oheň, lásko. Ale i tady je to příjemné...ale chladivé. Oheň je oheň.

děkujiiiiiiiiiiiiiiii..:)))

Overkill
04. 10. 2010
Dát tip
Ty vážně umíš :-) *T

děkuji..Morgaine...)

..zajíčku..děkujiiii...)))

Velmi dobré. Tip.

..jooooooooooooooo????????????????..to teda kulím oči! ..napíšeš o tom?..mooc by mě to zajímalo..:))

nostalgik
03. 10. 2010
Dát tip
... máš pestrou minulost, já byl jen středověkým básníkem, kterého nakonec pověsili... :o)

:))))))))))))))nj..:)) ..už si dodal nějaké obrázky k dílku nairy?..:)

azur
02. 10. 2010
Dát tip
obrazárna ? :D

..děkuji..Jazylko..nj..ty moje přívlastky..:))

Jazylka
02. 10. 2010
Dát tip
pekné, tiež mám tento tvoj cyklus rada - fajn nápad. na veľa prívlastkov sum u teba už zvyknutá.

:)))jj..některé babči jsou k nezaplacení..:)))

no jo, s někerýma babička je prdel teda...

:)))))))))))))))))))to je boží historka..:)))

...to řikala vždycky Zbynďova babička. Von jednou , to mu bylo asi sedum, seděl v kuchyni a vyrejval do ní, ona drbala peří z kachny, žejo. No a pak se nasrala, usekla kachně hlavu a mrskla jí po Zbynďovi...krev stříkla na zeď a babička řekla tu památnou větu, no.

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

...hele, klid, tam příde kredenc.)

..děkuji vám kluci..já moře miluju a vím že se mi exstra nepovedlo ale už jsem s tím nedokázala pohnout..:)

...chvilkama nám teda připadá, že si prohlížíme jen pohlednice, ale celek se nám líbí - moře máme rádi, a to i když o něm třeba jen čteme nebo slyšíme...a co teprve TAM! tipujeme.

...napič "byla jsem člověkem" a jestli ti je blbě jako blbě,tak foukám bolístky a zaháním zlé duchy...kšá kšá

..dodoušku..mi je blběěěěě..asi jsem člověkem..:((

...a člověkem už taky? :)

Makoves
02. 10. 2010
Dát tip
Lepé u to raději nedělej, takhle se mi to zdá být dost dobré a veškeré pokusy o vylepšení by to zkazili.

..dodo..vším..ještě zemí jsem byla..ale čekám ať vás neunudím k smrti...))))

...čím vším tys nebyly*

..Sebastiano..děkuji ale není to ono..ostatní Byla jsem mají větší šťávu..aspoň mi to tvrdí všichni na pp..:) asi změním to písmo..nehodí se k té básní ale děkuji ti..:)

Sebastiana
01. 10. 2010
Dát tip
Vidíš, jak dobře na tebe působil pobyt u moře?

..děkuji..Bivoji..já už se bála že se nebavíš..:)))

BigBivoj
01. 10. 2010
Dát tip
tip*

..jéé..moc ti děkuji..květinko..:))

závan svobody proudící z těch skvostných řádků je úžasný:)*

..děkuji..Bíšo..:)

Bíša
01. 10. 2010
Dát tip
Cyklus vrcholí***

jejda..Jaro..tak moc děkuji..:) ..dobrá..tak časem ještě možná něco připíšu..už jsem toho chtěla nechat..:))

..však vím že ho máš nejraději..:))

..nj..to bycfh mohla..jenže včera jsem to taky tak dělala a almaru vkládala nevím kolikrát..:))) ..dnes raději nebudu čarovat...)) ..ale děkuji ti...)

sntotíku..to já znám..dělám fůru chyb..takže opravuju v jednom kuse..ale dál nevím..jsem kopyto asi to tak nechám..:) ..děkuji..gabi..:)

gabi
01. 10. 2010
Dát tip
áno, aj morom/mořem *

..já taky..foto..úplně nesmírně..:))

foto
01. 10. 2010
Dát tip
miluju moře...

..jejda..snotíku..děkuji ti..:)) ..akorát jsem zvolila špatné písmo a td nevím jak to změnit..:(

..děkuji ti berbo..:)) ..Alegnooo..děkujii..se musím smát..jsi moc milá..:)))

Alegna
01. 10. 2010
Dát tip
pro mě jsi jen něžným šumem se vším, co k němu náleží, vidím Tě jak tančíš havajko, lituju, že nejsem chlap :O))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru