Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Všem odvrženým

05. 10. 2010
9
8
2795
Autor
Movsar

Nebezpečná alkoholická individua ze zastupitelstev obcí a senátu "napříč politickým spektrem" vyhlásila na svých předvolebních poutačích válku feťákům.

To se někdy tak stane,

potřeba

nechat se umlčet heroinem,

a po sedmi osmi letech vyvanout

jak toulavá kočka

na kost nemocná,

ztrápená životem a navzdory tomu stále krásná.

Octnout se na konci,

prázdný jak buchna pohozená na chodník.

Definován: Nebezpečný odpad(lík).


8 názorů

wow...to se moc povedlo....dobře jsi to napsal...díky...

Movsar
08. 10. 2010
Dát tip
díky, jsem rád, že se ten hlas NE takovéhle kampani posílil (píšu kampani, protože osobně jsem přesvědčen, že většině těch "bojovníků" jsou nějaké ideje, třebas hloupé, stejně ukradené - jsou prázdní; což je ale nakonec lépe, než kdyby nějaký skutečný boj zahajovali - viz třeba moskevské bití homosexuálních demonstrantů speciální jednotkou...).

Zbora
08. 10. 2010
Dát tip
Taky jsem se skvěle bavil, když jsem viděl tu kampaň zaměřenou proti nějakému blíže neidentifikovanému pojmu feťák, spuštěnou lidmi, kteří se sdružují pod společným jmenovatelem, který každý den vypije tolik alkoholu, že by se do kolonky feťák bez problémů vešel ;)

Elyn
07. 10. 2010
Dát tip
To se tak někdy stane...

...jo, stane, 1 2....tipujeme!

Max Hutar
06. 10. 2010
Dát tip
Jo, za práva bezdomovců!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru