Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stachanovci na lesní brigádě

11. 10. 2010
9
21
2292
Autor
FAE BOMB

 

 

Stachanovci na lesní brigádě

 

Viděl jsem dva rómy,

v lese kácet stromy.

Práci měli za chvíli,

dřevo totiž cizili!!!

 

 

 


21 názorů

FAE BOMB
24. 06. 2011
Dát tip
avox: :-))

avox
24. 06. 2011
Dát tip
nevykládej pohádky, že Romové káceli, klády táhli ze skládky, už se domů vraceli... :-))

koloušek
12. 10. 2010
Dát tip
Ale FAE, ty zase dokážeš všechno tak hezky KVĚTNATĚ vysvětlit a objasnit věci, o kterých bych jinak neměla ani páru.:-)

FAE BOMB
12. 10. 2010
Dát tip
Květoň: Když je vidíš někde v práci, třeba na stavbě nebo při kopání pro TELECOM, tak si skoro myslíš, že jsou to pomalí a líní lidé. Furt se jen vopíraj' vo lopatu a prakticky je nevidíš v pohybu. Jak je ale někde něco "zadarmo"... :-)

To znám. Nedávno jsem viděl veliké hejno Romů sklízet večer na poli brambory. A předminulý rok jsem neviděl, jak mi patrně zástupce stejné čeledi ze sklepa ukradl tři kola. Zavřít je, až zčernají! No, zčernají...

FAE BOMB
11. 10. 2010
Dát tip
kol: Těžce mě drtíš! Fakt s tebou nedokážu udržet krok a odpovědi zarýmovat do veršů...

koloušek
11. 10. 2010
Dát tip
Koloušci jsou imunní, lepra na ně nevleze, až tu budou Rumuni, pak ocení vítěze, posledního člověka co epitaf vyseká, jen FAE BOMB zdravý dočká se své slávy.:-)

FAE BOMB
11. 10. 2010
Dát tip
kol: No jasně... Já budu sedět u noťase s napůl vybitou baterkou, všichni už budou dávno mrtví, jenom já budu jednim prstem tesat pomyslnej epitaf na náhrobní kámen celýho lidstva. Nebude však nikoho, kdo by mé krutě-pikantní verše s mírným nádechem humoru ocenil...

koloušek
11. 10. 2010
Dát tip
To by se ti líbilo, jen se věnuj svojí práci, všechny by to zabilo, ty budeš mít po legraci.

FAE BOMB
11. 10. 2010
Dát tip
kol: Nejbižší lepra je v Rumunsku... V souladu s názorem EU jsem pro přistěhovalectví. Jako humanitně myslící osvícenej člověk se totiž domnívám, že středověké tmářstí bylo již překonáno a lepra nás kulturně obohatí. Z Ukrajiny se můžem kulturně obohatit o tuberkulózu a Afričené nás mohou zase kulturně obohatit o AIDS. V některejch zemích je jich nakaženejch přes polovinu...

FAE BOMB
11. 10. 2010
Dát tip
sveřep: Zcizili a sežrali!!!

FAE BOMB
11. 10. 2010
Dát tip
snot: Momentálně se snažim přeorientovat na povídky, takže veršuju spíš okrajově...

jH
11. 10. 2010
Dát tip
hnusná rasistická mrtka, navíc to vlastně neni vtipný

sveřep
11. 10. 2010
Dát tip
ještě že necizli kcourka Mikeše

azur
11. 10. 2010
Dát tip
ale běž :D

koloušek
11. 10. 2010
Dát tip
Co když lepry bacily někteří tam chytili? T*

p.s. zaujaly nás opravdu jen ty chyby...říkajda pro MŠ možná...a dost hloupá.

Romy velké R, prosíme...díky. A bez čárky nad "o", jestli to půjde...

trefné..:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru