Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hrst ozvěn z Jedové chýše

12. 10. 2010
15
24
3782
Autor
Whitesnake

re anime

 

Ach kočko kobroočko

zrůdičko plazivá

neumíš pojmenovat

co v tobě ožívá


teplem mě mrazíš

já čelem uštknutým biju do kamene

dokud se z tebe nebe nerozklene

anebo mrakům hlavy srazíš

och kriste to je výška

 

v syrovém básssnění na téma tvůj lev a moje mřížka

či lépe

o lidech a myších


je říjen

ticho v hadích skrýších

mračna v očích

sněhy v rozkroku


břeh se s břehem hladí

potok se

tiskne k potoku


a čtyři spící hadi

v citovém harampádí


jsou blízko amoku


...

 


24 názorů

Jazylka
13. 10. 2010
Dát tip
som si to "re anime" úplne ináč vykladala, akože je to od "anima" (ženský archetyp), asi aj preto že sú takmer všetky o ženách, až teraz mi došlo, že pád animE vlastne neni.. no nič.

Jazylka
13. 10. 2010
Dát tip
oceňujem v tom tie hravé nápady typické pre tvoje písanie, tu napr. kočko kobroočko.. tvůj lev a moje mřížka.. potok se tiskne k potoku.. rýmy napriek jednoduchosti ma nerušili, poväčšine sú celkom zaujímavo zakoponované, a príjemný odkaz na Steinbecka. len záver mi až tak nesadol (spící hadi blízko amoku - ?? - no ale ok, iste nejaký skrytý význam.)

Jazylka
13. 10. 2010
Dát tip
na prvý pohľad sa páčilo, ešte prídem

baaba
13. 10. 2010
Dát tip
...jsme na tom stejně snot :o))) d o b r á Jestli se někdo STYDÍ veřejně, tak ať mi pošle názor zprávou. ...a jestli na mě kálíte - i to je názor :))) ...tímto se omlouvám Hadovi, že mu tu plkám pod básničkou.

synáček
13. 10. 2010
Dát tip
*

baaba
12. 10. 2010
Dát tip
...pěkně poskládaný slova, ale to je snad první Tvůj text kterej mi uniká :/ Jsem vzděláním dřevorubec a o poezii vím prd ...mohl by mi někdo serióóózně vysvětlit tu averzi na gramatický rýmy??? Proč jsou jako špatný??? Mně připadají fajn... Pokud někoho otravuju avízem HLUBOCE se omlouvám :)

Toscana
12. 10. 2010
Dát tip
Líbí, i když umíš i líp - ale to ty asi víš sám nejlíp. *t

Whitesnake
12. 10. 2010
Dát tip
Snot, díky :-) častěji mi tu píšou, že neumím psát ani za mák (jak si mám tak ostře polarizované názory vysvětlit?), nebo že píšu jak Žena a život. Tahle je označená "re anime", tedy znovu oživeno - tak značím básničky, které jsou již starší, ale nechci, aby zapadly. To jen na dovysvětlenou.

varankaka
12. 10. 2010
Dát tip
i vono to někomu patří

Whitesnake
12. 10. 2010
Dát tip
Ale mě vůbec nevadí, že mě kritizuješ, žádnou univerzální moudrost jsem opravdu nespolkl. Fenomén rýmů je ale prostě mnohem širší téma, která se nedá na pár řádcích osvětlit. Ani jejich mistři v rámci každé básničky nevymýšlejí stále nové a nové, jen se je pokouší seskládat tak, aby měly smysl a opodstatnění. Díky za názor.

Rajmund
12. 10. 2010
Dát tip
Máš dobrej program:-)

díky lilie. zní to jako obhajoba celé živočišné říše. možná že právě ty jsi stvořena, zařídit pořádek v biologii

MAJKL65
12. 10. 2010
Dát tip
Tahle slátanina neobstojí ani jako karikatura poezie.

Lilie
12. 10. 2010
Dát tip
Naprosto souhlasím s Grizzlym ... I ty gramatické rýmy: mrazíš - srazíš Trošku mě překvapuje, jak přísný až zesměšňující jsi vůči rýmům ostatních a pak vypustíš toto. Navíc, když vím, že umíš i sakra jinak ...

dadadik
12. 10. 2010
Dát tip
*

Alegna
12. 10. 2010
Dát tip
vzláštní, hadí, myslím, že se mi líbí nejvíc *

Whitesnake
12. 10. 2010
Dát tip
ad UCHO, takže už jsme si kvit a přestaneme se otravovat, souhlasíš?

inu.. proč ne... :-)

amoku rozkroku potoku, fakt jo?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru