Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výkřik v Proxima Centauri

15. 10. 2010
7
11
1480
Autor
Kiwagamo´ag

Název díla je Intubace. Výkřik v Proxima Centauri je avízovanou hádankou. Která domácí rocková kapela měla ve svém repertoáru píseň s tímto názvem ? Uvedení autora textu může rozhodnout o vítězi. Odpovědi prosím soukromě, ať neopisujete. Vítěze vyhlásím do tří dnů. Ceny jsou hodnotné....jako vždycky.

INTUBACE

 

V rodině kde vládne alkoholik

obvykle vázne štafetový kolík

 

No vlastně nevázne ohýbá se

Zase ses ožral jak to prase

 

Zpitý pad  ona u písíčka

prstama klape rudnou jí líčka

 

Oheň jen pohas neskomírá

opuštěna je moje černá díra

 

Zachraňte ženství mé ze splínu

intubujte moji vagínu.


11 názorů

Světloslav
26. 10. 2010
Dát tip
jo..tak sem našel konečně tu tvoji černou díru:-) a je to zajímavý objev..i "černá" cosi vyzařuje, protože mě přitahuje!!!

Toscana
23. 10. 2010
Dát tip
Když já na lampárnu netrefím, už jsem ji hledala... a nenašla :o)))

Oldjerry
22. 10. 2010
Dát tip
Když je to pro Štěpu tak si klidně odpusť to avízo pro mne....

V podstatě jen pro Štěpu....ostatní soutěžící to dostali poštou separátně. Snad mu můžu udělit pochvalu za originální odpovědi k soutěžní otázce. V soutěži Výkřik v Proxima centauri se umístili v tomto pořadí 1.renegátka 2.aleš-novák 3.snot 4.Toscana První cena zájezd do Dominikánské republiky pro dvě osoby. Druhá cena totéž, stejný poukaz. Hezky si to Aleši užij. Třetí cena sada pastelek koh-i-nor (made in china) Bramborová medaile - pytel brambor Své ceny si prosím vyzvedněte na lampárně příslušných nádraží ČSD.

1. Brno: Pokrok 2. 2. Muž jménem Oskar. Zdar + sílu! J.Š.

Bíša
18. 10. 2010
Dát tip
T.

Oldjerry
16. 10. 2010
Dát tip
Je to jinak : má-li černou díru, pak jí tam nutně předtím musela zkolabovat hvězda typu »bílý trpaslík«, což je logické, vezmeme-li v úvahu, že v blízkosti černé díry může zkolabovat i »červený obr«, (jako Betelgeuze, nebo Antares...). Takže to nemohlo být u Proximy Centauri, protože to už by naše Slunce (»žlutý trpaslík«) neexistovalo... :-)

Toscana
16. 10. 2010
Dát tip
:o))))))) pobavilo *t

:)))))))se vrátím..:)))

Norsko 1
15. 10. 2010
Dát tip
výkřik to je. ale v proxima centauri?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru