Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miláčci moji

22. 10. 2010
13
36
3306
Autor
Sebastiana

Ráno mě maminka umluvila, abych s ní jela do lesa na chvojí. Potřebuje ho na růže.

V lese bylo krásně. Už jsem tam dlouho nebyla. Představovala jsem si lesní skřítky, co tu bydlí, smála se nad roztomilou veverkou na stromě.

Najednou jsem slyšela naříkavý hlásek. Co to? Pod kořenem stromu, kulaté oči, ještě modravě zbarvené – miminkovsky, za nimi vykoukne bílý čumáček. To není veverka! Sáhnu tam. Vyndám malinké koťátko, celé studené, kostičky potažené kůží. Sáhnu tam znova a nahmatám dvě mrtvá tělíčka sourozenců. Kočička se k nim tiskla v domění trocha tepla. Ukázala jsem mamince kočičku.

„Jé, ta je malinká,“divila se.

Strčila jsem si ji pod bundu do relativního tepla.

„Jak ji pojmenujem? Přemýšlela jsem. Malinká – Málinka, jo bude to Amálka.“

Doma malý syn jásal, že máme další kočičku. Kočička se chodila najíst každou hodinu. Mezi tím se vyhřívala u kamen.

Večer jsem jí udělala pelíšek a šla spát. Za chvíli, co jsem zhasla, se ozvalo naříkavé mňoukání.

„Jako kdybych si to nemyslela,“ brumlám, a bosky přeběhnu k pelíšku. Kotě si beru do postele. To se ke mně přitulí a na tak malou bytůstku spustí hlasitý motorek. Vzápětí mi na rameno položí hlavičku druhá kočička, kterou jsem našla před dvěma měsíci. Vždycky spí u manžela, ale dneska si žárlivě střeží pozici.Z druhé strany mne obejmou dětské pacičky mého syna.

Blaženě zavřu oči. Miláčci moji, tolik lásky mám v srdci a vůbec jí neubývá.


36 názorů

Sebastiana
18. 06. 2011
Dát tip
díky, avox

avox
18. 06. 2011
Dát tip
*/

Sebastiana
01. 03. 2011
Dát tip
Díky, Hani. Láska odporuje fyzikálním zákonům, čím víc jí dáš, tím víc ti jí zůstane.

8hanka
27. 02. 2011
Dát tip
"Miláčci moji, tolik lásky mám v srdci a vůbec jí neubývá." si skvela mama, zena, clovek...rozdavas tolko lasky, dobroty, pohody...aj ja mam pre macicky slabost, milovala som, ked sa nasa macka pritulila a vrnala do ucha...

Robinia
08. 11. 2010
Dát tip
No to je přece jedno ze základních pravidel chování, vrací se to, co rozdáváš :-)

Sebastiana
03. 11. 2010
Dát tip
Jasně, Robinio, ví jak na mě ty potvůrky. Jsem jen v úžasu, že čím víc lásky dávám, tím víc jí mám.

Robinia
30. 10. 2010
Dát tip
* Vědí, kam se chodit hřát...

synáček
26. 10. 2010
Dát tip
*

Bíša
26. 10. 2010
Dát tip
Máš empatické srdce...

:))))))))))))))no..jukni..:))

Sebastiana
25. 10. 2010
Dát tip
Tak jasně,by koloušek neměl rád srny, ... kouknu.

:))))))))))))))..někdy se mi to podaří..:) ..teď píšou o srnách všichni..mrkni na dílo kolouška i na kritiky...)))

Sebastiana
25. 10. 2010
Dát tip
O těch umíš ty psát pěkně.

..jj..si poradím..neboj...)) ..a o srnách taky napiš...)))

Sebastiana
25. 10. 2010
Dát tip
Ju a seženeš nějakej? Z pravý kůže, pletenej z hověziny, ten táhne.

..bič!..:)))

Sebastiana
25. 10. 2010
Dát tip
DÍKY, ŠEPOTKU, PŮJČÍM TI NA NĚ VAŘEČKU.

...jo..já je budu bít..:) ..měla jsem kocoura ale spáchal chudák sebevraždu..:( ..a to byl nějakej kocour!..se ho báli i velci psi!

Sebastiana
25. 10. 2010
Dát tip
Jinak všem móc děkuji a buďte kladní a milí a mějte rádi kočičky a bijte ty, co je vyhazujou.

Sebastiana
25. 10. 2010
Dát tip
sharik a ty ostatní- sladké já miluji, tohle jsem já a nebudu se měnit. Chci být sladká a kladná a pozitivní a psát o krásných věcech, kde dobro vždy vítězí a zlo je zahubeno. Ták.

sharik
25. 10. 2010
Dát tip
na muj vkus az moc sladky :-)

koloušek
24. 10. 2010
Dát tip
Moc hezké. Dětičky a kočičky jsou to nejlepší, co může být.T*

Nicollette
23. 10. 2010
Dát tip
(Aiwo, myslíš Stronghold. Ten hubí ektoparazity i endoparazity, takže všecko... Odčervit kočku můžeš uplně snadno. Jakoby mimochodem si k ní klekni, aby si jí měla mezi nohama, otevři prstama tlamku, dej úplně dozadu na jazyk prášek (tvoje kočka tě nekousne)a z boku jí tam stříkni trochu vody ze stříkačky a drž tlamku, dokud kočka nepolkne. Já jsem měla předevčírem svoje čtyři kočky odčervený během minuty. Člověk to musí udělat rychle a bez nějakýho většího zájmu. Pak to ty kočky nestresuje a za minutu ani neví, že něco spolkly.) O kočkách se píše dobře a vždy to je krásné :) Teda pro nás, pro kočičí magory. Mám taky všechny přitoulané z ulice nebo z útulku. Takže já si vždycky o kočkách přečtu ráda. Ale tentokrát to na tip není. Povídka je příliš krátká a ničím čtenáře, kt. hledá literaturu nezaujme..

Sebastiana
23. 10. 2010
Dát tip
koupím vždy kapky za krk na blešky pro bernardýna a rozdělím to všem miláčkům podle váhy. Léky drtím a rozpustím a dávám stříkačlou do koutku tlamy, musím rychle, leknou se a polknou. I když mi posledně chodil kocour půl hodiny po bytě s vyplazenym jazykem a snažil se to vyslintat.

Sebastiana
23. 10. 2010
Dát tip
Aiwí, jsem na to vybavená. Tablety na odčervení- své kočky odčervuju po půl roce-,antibiotoka, olejíček na odblešení, kapky do uší.Dokonce i speciální roztok na dehydrované a v těžkém stavu- podává se stříkačkou, protože to už číča ani nejí.

renegátka
23. 10. 2010
Dát tip
Jednou máma, pořád máma.A třeba kočičí.*

jeeeeeeeeeeee..to je roztomilé..:) ..si kočičí máma..:)TTT

Sebastiana
22. 10. 2010
Dát tip
Spíš je někdo odnesl do lesa, dělá to hodně lidí. Lidská obydlí byla daleko.

Sebastiana
22. 10. 2010
Dát tip
Díky, musela jsem se podělit.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru