Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

šeptám " spomaľ "

31. 10. 2010
10
13
2770
Autor
LadyLoba

zase o nás - tedy o něm bez těla a o mně

Byl jsi u mě, já to vím,
chodíváš v ty chvíle,
kdy nespím, ni bdím

A zase to bylo slastné,
jak se mi hruď
stoupajícím krásnem
jak luk napne
a pak se všechno rozsvítí
a spojený jsme
já a ty ...

Šeptám "spomaľ",
ale už je pozdě,
už jsou všechny srnky
ve svým hvozde

A chvíle
tiše

doznívá

mlha něhy
nás zalila

http://www.youtube.com/watch?v=sjWgolcSyRY


13 názorů

azur
03. 11. 2010
Dát tip
zpátečnický jo? ani ne, spíš pěkný :D

Bíša
01. 11. 2010
Dát tip
**

LadyLoba
01. 11. 2010
Dát tip
JH - kdybys mě slyšel jakou husákovčínštinou mluvímm, keď sa ponáhľam - možno by se přestal divit v jakém jazyce "publikuji" a to plánuji ještě víc používat slova i z jiných jazyků - angličtina, španělčina, latinčina etc. Nuž i když jsme 21. století, nemyslím si, že trubadúry při opravdovém milování pociťovali něco jiného A ty srnky ... sama jsem se divila odkud se děrou, ale ony tam prostě chtěly být ... a ještě vzkazují, že se jim to moc líbí, že si tam trubadúry slyšel ;-)

srnky ok. na inkuby bacha.

jH
31. 10. 2010
Dát tip
já u tvý poesie nikdy nepochopim, proč ses vydala cestou publikování v češtině, když ti to tak okatě nejde, sdělení pak skoro vždycky pokulhává za snahou říct něco moc něžnýho a ve svý podstatě krásnýho...znovu ti doporučuju publikovat ve slovenčině, v tvym rodnym jazyce, je zvukomalebnější, máš v něm větší slovní zásobu, bude se ti líp "skládat"... jinak tahle věc, i byť je z ní cejtit silnej intimní prožitek, mi přišla příšerně zpátečnická, jakobych četl milostnou lyriku z konce 19. století, možná trochu potaženou pelem 21. věku...a to sem chtěl ještě původně napsat, že sem v dálce slyšel trubadůry :))

LadyLoba
31. 10. 2010
Dát tip
někomu směšně, někomu něžně ....

Jade
31. 10. 2010
Dát tip
no já nevim, s těma srnkama v hvozdě, v tomhle kontextu to vyznívá trochu směšně...

Danny
31. 10. 2010
Dát tip
:)*

sveřep
31. 10. 2010
Dát tip
dobrý

..krásná erotika..:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru