Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Věnování

07. 11. 2010
9
10
1615
Autor
Taubla

Ani smrt neumlčí pravdu,

protože pravda má ostřejší jazyk než břitva.

Rakev plnou jedu rozřeže na třísky hrdosti,

které se zabodnou do srdcí ďáblů.

Ta bolest se snoubí se spravedlností,

která uzavře sňatek s hrobníkem.


10 názorů

Slnko
10. 11. 2010
Dát tip
kiež by to tak bolo ! T

Taubla
10. 11. 2010
Dát tip
I víra má velkou moc...

Makoves
09. 11. 2010
Dát tip
Kéž by to tak bylo.

Alegna
09. 11. 2010
Dát tip
vím, že jsem naivní, ale věřím T*

Taubla
08. 11. 2010
Dát tip
Jsem člověk který se v životě nevzdává, až je "boj" za dobro sebevíc těžší. Někdo si zvolí snažší cestu oklikou, ale já dokážu jít jen přímo - přes překážky. Můžu se ale kdykoli podívat sama sobě s čistým svědomím do očí a myslím že to stojí za to. (Jinak věnováno je to několika lidem, kteří páchají šikanu na druhých jen pro své vlastní potěšení. Nechci konkteritozovat, díky za pochopení.)

..jj..já narazím každou chvíli..:))

Taubla
07. 11. 2010
Dát tip
Vím že nespravedlnosti a křivd je mnoho, ale najivně doufám že většina pravdy časem vyjde najevo. I když je jistě i dost vyjímek sepotevkorunachstromu. :-( Alespoň já se za pravdu snažím ze všech sil a za všech okolností bojovat. Sice občas člověk trvdě narazí, ale nenechám se tím odradit.... :-)

..nejsem si jistá jestli je to tak..ovšem doufám že ano..:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru