Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Deníček-Projekt: Systematická desenzitizace čtenářů

08. 11. 2010
5
7
2014
Autor
brackenridge

 

Už ve čtyři ráno jsem se vzbudila s čím? S hnusným kašlem. Vyplivla jsem zelený chrchel a šla si rovnou zapálit. K snídani byl rum od včerejška, přece to nevyhodím. Pak jsem šla na záchod a zaplnila ho až po okraj. Už nikdy nebudu jíst MAJONÉZU prackama přímo z flašky.

 

Vysmrkala jsem se do rukávu, zasedla k počítači a začala pracovat. Teda, pracovat, hlavně jsem si četla Blesk a prohlížela všelijaký pornostránky o fetišistech. Fetišisti jsou co? Fetišisti jsou super. Takže na praní jsem se vys*ala a teď budu chodit do práce co? Nahá.

 

Těšíte se na další díl mého deníčku? Opravdu bych uvítala komentík, hlavně když bude od srdíčka. Teď už asi odpadnu, myslím samozřejmě doslova, protože ji mám jak z praku.

 

Dobrou noc!!!


7 názorů

hanaka
09. 11. 2010
Dát tip
:o))))) reakce na drůbež s drůbky, že? (Brack ví...)

Rajmund
08. 11. 2010
Dát tip
ňák mně to nepodojilo, malý blbý český ,,pláště a dýky"

...přece to nevyhodim...:o) dobrej dvojsmysl.

;-))))) dekuji a pokracovani zitra

:)))))))))))))) ..jj..já se těším nesmírně..:))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru