Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MÁM VELKOU PRDEL!!!

09. 11. 2010
34
41
4825
Autor
brackenridge

Přibrala jsem kilo

Mám velkou prdel

MÁM VELKOU PRDEL!!!

Ježišmarjá!

 

Jak se to mohlo stat?

Není ta váha rozbitá?

(Sakra, je v pořádku)

 

MÁM VELKOU PRDEL!

(Tady nechám místo pro vás

Abyste mě přesvědčovali

Že nemám velkou prdel)

 

JSEM ZRŪDA!

Nedívej se na mě!

Rychle!

Odhlédni stranou!

 

Musím okamžitě k sousedce

Porovnávat prdele

Jestli ji má pořád větší

Je to dobrý

Ale jestli

Ji mám větší já

JEŽIŠMARJÁ!!!!

 

Co když se nenarvu do džín?
Co když si budu muset pořídit

Speciální vozík na svou nově gigantickou prdel?

Co když se už nikdy

NIKDY

Nezcvrkne do původního stavu?

 

MÁM VELKOU PRDEL!!!

 

Moment

 

Ne, je to dobrý

Měla jsem v kapse kámen

 

Takže předchozí řádky

Můžete ignorovat


41 názorů

Jonash
26. 11. 2012
Dát tip

:)


srozumeni
01. 08. 2012
Dát tip
super...***

luxusní :D:D

Depka
26. 08. 2011
Dát tip
Ty jsi zvíře! :-))))

DaNdÝ
31. 03. 2011
Dát tip
jojo, ta pointa mi snad i přišla oproti zbytku slabší, ale jedno, skvělé toje, výborný refrén..

Histreo
31. 03. 2011
Dát tip
eheh, JEŽIŠMARJÁ...

8hanka
30. 03. 2011
Dát tip
Olivka tu pise aj za mna, vymenim velke brucho za velky zadok...bez kiloveho kamena:)

Bíša
10. 03. 2011
Dát tip
***

Olivka
01. 03. 2011
Dát tip
:-)) hezká, vtipná a inspirativní! A já: Mám velký břuch a malou prdel, ach jo proč to není obráceně, chci velkej zadek, že to ten můj má takhle rád, a místo toho mi ten pupek pořád roste, na pivo se asi musím vykašlat...

Olivka
01. 03. 2011
Dát tip
:-)) hezká, vtipná a inspirativní! A já: Mám velký břuch a malou prdel, ach jo proč to není obráceně, chci velkej zadek, že to ten můj má takhle rád, a místo toho mi ten pupek pořád roste, na pivo se asi musím vykašlat...

Olivka
01. 03. 2011
Dát tip
:-)) hezká, vtipná a inspirativní! Mám velký břuch a malou prdel, ach jo proč to není obráceně, chci velkej zadek, že to ten můj má takhle rád, a místo toho mi ten pupek pořád roste, na pivo se asi musím vykašlat.

Olivka
01. 03. 2011
Dát tip
:-)) hezká, vtipná a inspirativní! Mám velký břuch a malou prdel, ach jo proč to není obráceně, chci velkej zadek, že to ten můj má takhle rád, a místo toho mi ten pupek pořád roste, na pivo se asi musím vykašlat.

Olivka
01. 03. 2011
Dát tip
:-)) hezká, vtipná a inspirativní! A o mě: Mám velký břuch a malou prdel, ach jo proč to není obráceně, chci velkej zadek, že to ten můj má takhle rád, a místo toho mi ten pupek pořád roste, na pivo se asi musím vykašlat.

Olivka
01. 03. 2011
Dát tip
:-)) hezká, vtipná a inspirativní! A o mě: Mám velký břuch a malou prdel, ach jo proč to není obráceně, chci velkej zadek, že to ten můj má takhle rád, a místo toho mi ten pupek pořád roste, na pivo se asi musím vykašlat.

Olivka
01. 03. 2011
Dát tip
:-)) hezká, vtipná a inspirativní! A o mě: Mám velký břuch a malou prdel, ach jo proč to není obráceně, chci velkej zadek, že to ten můj má takhle rád, a místo toho mi ten pupek pořád roste, na pivo se asi musím vykašlat.

Tisovyluk
20. 01. 2011
Dát tip
brack :-) ještě že sis nesedla, to bys měla v prdeli ďolíky.

Godfrey
12. 01. 2011
Dát tip
Nevím proč, ale tohle mi přijde geniální. :-) Hlavně "(Tady nechám místo pro vás Abyste mě přesvědčovali Že nemám velkou prdel)" Asi si to dám do oblíbených...

OBJEV! Přečtu si tě celou...

sveřep
20. 11. 2010
Dát tip
jedinečný ...:D

Makoves
20. 11. 2010
Dát tip
Báseň jsem četl u šepotuvkorunáchstromu(její překlad) je skvělá, takže ti dávám tipa.

Přes šepotku k té tvé velké prdeli....je to pěkné.Tip Skoro jsem zapoměl, že mám taky jednu novou, kde řeším kila. Tak si ji tam umístím.

Barman
15. 11. 2010
Dát tip
výborně

Dave Lister
13. 11. 2010
Dát tip
:-)))

hanaka
11. 11. 2010
Dát tip
ten šutr je dokonalej :o)))

Manuamanua
11. 11. 2010
Dát tip
Inu, vytáhneš-li kámen, s problémem je ámen. :)

Do Ježišmarjá dobrý, pak tři tečky značící podle mého názoru zbytečné pitvání. Co když už se nikdy nescvrkne a dál do konce a má to po mě větší švuňk. Každopádně přesně kvůli těmto pocitům si přeji být ženou.

jH
09. 11. 2010
Dát tip
to mě poser na holou prdel :))

berba: souhlas :o) na velikosti záleží...

:)))))))))))))..bomba!!!!!!!!!!!..brack..super!!!!!!!!!

renegátka
09. 11. 2010
Dát tip
T*

Cyrano měl takový slogan "velký nos velkého ducha značí...", třeba to platí i o jiných partiích? :o)

Taubla
09. 11. 2010
Dát tip
:))

;-DDDD dik arnie a alesku

pointu jsem čekal spíš ve smyslu "no fakt, sahni si..." :o)

ArnieR
09. 11. 2010
Dát tip
Zabijáku:D. TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru