Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KRIMINÁLKA PÍSMÁK aneb Horác vyšetřuje V.

10. 03. 2011
4
19
2944


19 názorů

papouch
14. 03. 2011
Dát tip
děsně škrabeš :-P

Tisovyluk
14. 03. 2011
Dát tip
ne ne, na Tvém vysílači.

Obávám se, že chyba bude na tvém přijímači...

Tisovyluk
11. 03. 2011
Dát tip
a já jsem z toho zase srnka. teď toho psa zase někdo vymazal. co se to tady děje? to je dílo jako ta jitrnice v té pohádce Obušku z pytle ven. fakt neuvěřitelné. ale povedené.

Jako veterinář bys měl vědět...případně by to mohl vyšetřit Horác? Psa prvně zmínil Luk, tak nevím, co měl na mysli :o)

Tak z toho už jsem vážně daněk. Kde je jakej pes?

já tedy taky nevím, kde je zakopaný pes :o)

FAE BOMB
11. 03. 2011
Dát tip
Taky nepřečtu...

Tisovyluk
10. 03. 2011
Dát tip
jo, tak Tys o tom nevěděl, že tam ten pes je? A kdo to tam teda připsal? Já myslela, že do svého díla může připisovat jen autor.

cože? Komisař Rex zase utekl? :o)

Cože?

Tisovyluk
10. 03. 2011
Dát tip
tak dík. právě Tvoje dovolení mi k tomu chybělo. co tam dělá ten pes žeroucí hovna před policejní stanicí? to si snad děláš srandu, ne? kazíš si tim celou povídku.

ok :o)

Natálie je jeho kolegyně!

mimochodem: trochu se tu popletly role vyšetřujícího a vyšetřované :o)

Můžeš. Oficiálně ti to dovoluji.

Tisovyluk
10. 03. 2011
Dát tip
kurvadrát, já to nemůžu přečíst.

DNA an face? :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru