Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Už není nic, co bych chtěla říct

23. 11. 2010
36
57
2767
Autor
Garay

Neposloucháš
a hluchý k mým slzám,
mlčíš dokola si totéž
Na očích pečetě
Nevidíš mne
A možná je dobře tak...

"Když bodneš, nekrvácím snad ..."
jedna moudrá kniha
šeptala mi ....
A proto
ve všech mořích světa
dojde slaná voda

Prý vyhráls válku s myší?
A to tě tolik těší?
Vítězíš nad mrtvou
Dnes říkám: nejsem tvou
A zítra?
Vstanu zase živá.

(A o chlup budu silnější)


57 názorů

javavia
06. 12. 2010
Dát tip
rozumim a chápu*

Garay
03. 12. 2010
Dát tip
foto... rovněž stručně a jasně : Díky :)

foto
03. 12. 2010
Dát tip
*

Sebastiana
03. 12. 2010
Dát tip
Ode dneška zase nové, asi tak to tam bude týden. A piš, ať mám co číst. jo, není za co.

Garay
03. 12. 2010
Dát tip
:) Já po minulém týdnu dvojnásob. Jen Jaře Agnes ublížili... Tak mne napadá, na Gotiku se prý pořád čte...Pořád to stejný??? Vlastně, poděkovala jsem ti? Ani pořádně ne... tak teď ti děkuji oficiálně. Sebi :)

Sebastiana
03. 12. 2010
Dát tip
Jsem ráda, když poznám někoho, kdo mi psaním sedí.Jsem ráda za vás za všechny.

Garay
03. 12. 2010
Dát tip
:) Díky. Sebastiano, díky tobě jsem poznala Jaru A. a jsem ti vděčná.

Sebastiana
03. 12. 2010
Dát tip
*

Max Hutar
01. 12. 2010
Dát tip
Ber to tak, že "cudnost" a "nenosit dříví do lesa" je totéž. Jednodušeji to říct neumím.

Garay
28. 11. 2010
Dát tip
Teď se ti přiznám, že nechápu, co se chce po mě? Bude to znít asi blbě... ale nevím. Jak cudná... v čem? Teď opravdu nechápu. Vysvětli mi to prosím trochu lidsky-polopaticky. Díky. :)

Max Hutar
28. 11. 2010
Dát tip
Garay, máš strašlivou propast mezi jazykem svých veršů a svým zbylým jazykem (předpokládám, že takhle nemluvíš). Jedná se o křeč. Proč musí být poezie vytvářená NĚKDE JINDE než celý ten zbytek, v jiných pravidlech? Jak může mít ještě jakoukoliv působnost ve světě, je-li od něj takhle oproštěna? Ty jsi v tom momentě vytržení věci takhle cítila, protože tě nahoru dostaly různé síly. Ale co chudák čtenář, sedící doma v klidu? Nebylo by lepší popisovat síly, které nás do stavu dostávají, než stavy samy? Jistěže i stavy samy mají smysl ke zbásnění, ale stavy na poli mezilidských vztahů jsou (kupodivu, to je strašně zvláštní!) relativně omezené, a to i na úrovni slov, která pro ně můžeme použít. Takže to vystačilo pro jednu generaci romantiků, ale ty další už se z toho nenakrmí. Ta poezie už tu je, buď cudná, nenos dříví do lesa, prosím.

Garay
28. 11. 2010
Dát tip
Tak to mě mrzí, Sluníčko... zkus se zasmát u mé poslední :)) Já to vím, Vrabečku :) Jsou tam záměrně. Když vztah upadne do klišé... musím na to (k)lišácky :)

Víš, mám se...Sáro, asi tak nějak jako lze cítit z obrázků v klipu, co jsem Ti tady vložila... Měj se krásně a hlavně....piš:o)

Garay
28. 11. 2010
Dát tip
Díky :) Spojím to z jedním avízem, nevím jestli jsi to četl Vrabečku... Tohle jsem já...

A.H.
28. 11. 2010
Dát tip
*


Garay
25. 11. 2010
Dát tip
Ahoj, jak se máš, sluníčko? :)


Alegna
25. 11. 2010
Dát tip
Garay, píšeš opravdu pěkně, taky se mi lépe píše, když jsem buď na měkko, nebo trochu rozladěná, říkám tomu, že jsem v jiném stavu :-), poslouchat dobré rady se vyplatí, hezký slunný den

Garay
24. 11. 2010
Dát tip
Zdravím, Bíšo.... Já tě poslední dobou zanedbávám... já poslední dobou vůbec nečtu... Já jsem teda ale ... Děkuju, že nejsi jako já :)

Bíša
24. 11. 2010
Dát tip
T*

Garay
24. 11. 2010
Dát tip
:) Děkuju. Já jsem úplně v poetické extázi. 28 tipů za dva dny. Pravděpodobně nikdy nebudu ve V. ale tohle je tak krásný, když se někomu líbí jak píšu. Navíc tohle není zrovna moc můj styl... Asi bych měla být častěji na měkko a poslouchat dobré rady lidí kolem :)

Alegna
24. 11. 2010
Dát tip
já bych zase chtěla říct hodně,ale došla mi slova tak dám T*

Garay
24. 11. 2010
Dát tip
Nějak ho míjím.... A nedokážu z něj udělat krále, nikdy jím nebyl. A zřejmě nechce být... Ale život je o tom, že ho musíme brát jak přichází...Konkrétní radu jak proměnit mazánka v jeho výsost velmi ráda příjmu :)

Shelma
24. 11. 2010
Dát tip
Říká se (moudří tohoto světa), že neexistuje dobro a zlo odděleně. Že jsou sloučeny v jeden prapodivný celek... a jsou v každém z nás a jejich působení je dílem náhody a okamžiku. Taktéž neexistuje dobrý a špatný chlap, působením zvenčí se mění i on a dobro a zlo v něm ukryté je dílem působení a okamžiků... v případě lásky, je to působení vzájemné. A tím vzájemným působením může žena stvořit muže-krále stejně tak jako pouhou mužskou karikaturu. K tomu pak stačí pouze, když do lásky vstupují velmi protichůdné povahy. Potom ke stvoření postupného zla na úkor lásky je velmi blízko. Co chci říct: nezoufej a doufej, že jednou narazíš na muže-krále, který se jím ale stane pod Tvýma rukama. Jen takový muž Tě pak bude hoden :-)

To se mi líbí, tipuji..:-) *

Garay
23. 11. 2010
Dát tip
Morgi, napsala jsem ti zprávu. Cuprumov: fajn, že jsem ti znovu padla do noty. Jani:Díky za pochopení....

koloušek
23. 11. 2010
Dát tip
Jo, jo, chce to čas.T*

Janina6
23. 11. 2010
Dát tip
Jo, to znám... asi to známe všechny. Myslím, že lék není, i když mnozí tvdí, že ho našli. Prostě si ty rány neseme na památku...

Garay
23. 11. 2010
Dát tip
Další autor, jehož názoru si velmi vážím. Děkuji Kiwagamo´ag.

Tohle se mi líbí moc. Jsou tam myšlenky, kterým rozumím.

Garay
23. 11. 2010
Dát tip
Ty aleši-nováku.... nemám ráda lidi:))) třeba

asi se ze mě stane Lídumil...:o)

Garay
23. 11. 2010
Dát tip
A co teprve ten kocour..?

moorgaan
23. 11. 2010
Dát tip
..jo ta zatracena opticka mys.-))

LadyLoba
23. 11. 2010
Dát tip
někdy je žel třeba otevřít ránu - dřív než nadělá víc škod - zejména, když je špatně vyčištěná tak snad ji teď vyčistíš lépeji

Garay
23. 11. 2010
Dát tip
Tak jeho náruč to zrovna nebude... Hledám sakryš. Hledám... Díky, žes otevřela nezhojenou ránu... :D :D :D. Ty bys byla fakt dobrá psycholožka :))) Ne. Dnes se tomu směju...

LadyLoba
23. 11. 2010
Dát tip
co z toho, že vstaneš o chlup silnější když není náruč ve které se můžeš rozpustit ?

Slimáček
23. 11. 2010
Dát tip
první dvě ok - žádný velký umění, ale ok. ovšem třetí strofa je strašná (mírnější slovo nepřipadá v úvahu)

Garay
23. 11. 2010
Dát tip
možná :)

Norsko 1
23. 11. 2010
Dát tip
závorka je určitě navíc

Garay
23. 11. 2010
Dát tip
Tohle je buď můj nešvar, nebo poznávací znamení... Záměrně přeházený slovosled a velká písmena tam kde nemají co dělat :) Co už, palice jsem :) Děkuju. Takhle upravené by to bylo rozhodně lepší.

Presbyter
23. 11. 2010
Dát tip
Je to velmi pěkné, jen je dvou verších bych změnil slovosled: mlčíš si dokola totéž a budu o chlup silnější Tip

A proto ve všech mořích světa dojde slaná voda Je mi z toho smutno. Nejradši bych se omluvil za všechny chlapy světa. Ale to nejde a ty víš. Drž se.

Garay
23. 11. 2010
Dát tip
Je ráno a trochu lživě říkám: dneska už se tomu směju. :) Děkuju dnes nejen za čtení ale i za podporu. Lída

gabi
23. 11. 2010
Dát tip
mlčíš dokola si totéž *

..skvělý závěr..garay..každý chlup se počítá..:)

renegátka
23. 11. 2010
Dát tip
pro tu novorozenou a silnější tu nechávám T*

neznamaxy
23. 11. 2010
Dát tip
ráno moudřejší večera *

Garay
23. 11. 2010
Dát tip
Už není co mu říct Všechno řečeno už bylo... :) Oči se mi klíží unavou a smutkem Brzo bude zítra Slib stane se skutkem :)

Garay
23. 11. 2010
Dát tip
Děkuju ti J.A. Trochu je to lepší. Ale ty víš jak studí a páli... A vlastně, kdo z nás neví?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru