Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

první sníh

28. 11. 2010
13
12
1680
Autor
ruprecht

 

 

 

   první sníh

 

   hned zrána

   pozametám stopy

   za podezřelým

   po vybílené

   noci


12 názorů

moorgaan
11. 12. 2010
Dát tip
...dlouho nic a pak vzdycky pecka.-))

ArtRoza
29. 11. 2010
Dát tip
:)) mileee, kraasne, hravee. Sneziiim T***** :) Nam napadol prvy tohtorocny sneh az dnes. Ale mam z neho radost, ako z prveho snehu v zivote :) Tak nejak to na mna prislo, musela som si zabehat a zaskakat zavejmi, ked sa nikto nedival. Ako delfin v mori, ako maly pes vo vysokej trave, ako ArtRoza cestou z prace :)

Diana
29. 11. 2010
Dát tip
:-) dobrý nápad! ****

Honzyk
29. 11. 2010
Dát tip
ano, tati!!)

sveřep
28. 11. 2010
Dát tip
velký potlesk

Movsar
28. 11. 2010
Dát tip
tak je to hříčka, přesně to naplnilo kategorii. honzyku, vcelku by mě zajímalo, co ode mě čekáš. jakoby taková hra, co spravedlivý OTEC řekne synkovi, když zlobí. psychonalyticky vytěžitelné. :-)

Honzyk
28. 11. 2010
Dát tip
ach ano, my téže děkujeme!:)

ruprecht
28. 11. 2010
Dát tip
díky, hoši... jsem rád, že někdo pochopil to "přehazování" slov... o to mi šlo... především... :)

Oldjerry
28. 11. 2010
Dát tip
Napadlo mne totéž, co Honzyka (máme je rádi), ale fakt je, žes napsal zaímavou chytlavou miniaturu...*

Honzyk
28. 11. 2010
Dát tip
eště, abych nasral těžce spravedlivýho Movsara : to "vybílili tutově cigáni!".))) - a pošlu mu avi....schválně, esi bude prdel..)))

Honzyk
28. 11. 2010
Dát tip
ten podezřelej je faklt vtipnej, já čejkal po názvu ňákej lívanec, ale von ruprecht ne, von mi tu zahraje detektýva !D * ...jo, někdy stačí slovo nebo dvě přehodit a je to tam...)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru