Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Víc a víc

23. 11. 2001
4
0
1522
Autor
Hakim

Je to moje malá kritika materialismu po kterém zaručeně následuje "psychická smrt"

Víc a víc

Seděl v potemnělém pokoji. Vypadal jako mrtvý. Cigareta v jeho ruce už dávno dohořela a čaj vychladl. K smrti opravdu neměl daleko. Blížila se půlnoc a jeho myšlenky byli v pohybu. Vzpomínal na dobu nedávno minulou. Seděl také v tomto pokoji s cigaretou v ruce a čajem před sebou. Psal svoji poslední báseň. V poslední době mu vyšlo pár sbírek, což mu vyneslo nějaké peníze. Ty se už ale dávno rozkutálely. Nakonec ho opustili i přátelé, milenky i rodiče. Neměl nic. Chtěl mít víc než ostatní. Chtěl žít ve velkém domě, jezdit v rychlých autech, jíst v drahých restauracích. Vše zklamalo. Myslel si, že má málo. Neuvědomoval si, že má jedno z největších a nejopomíjenějších bohatství tohoto světa. Život. Tehdy ani netušil, ale teď, když se blížila půlnoc, věděl. Bylo pozdě. Proud myšlenek byl náhle přerušen odbíjením hodin. Vstal a vykročil k oknu.


Lassie
23. 06. 2004
Dát tip
Myslim,že si to vystihl.... Bohužel ale asi nikdo z nás nevnímá život tak jak by si život zasluhoval....

Imagine
29. 11. 2003
Dát tip
Dneska nejni dobrej den na čtení Tvých bláznivě smutně krásných děl...asi mě brzo rozbrečíš...

Pescan
15. 05. 2002
Dát tip
tmavé, skutočné...celkom ma to vzalo tip

Opcom
17. 04. 2002
Dát tip
Ahoj.Dost hustý.Přesně takhle si představuju svůj konec.Koukám,že se mám na co těšit

Prokletí
26. 03. 2002
Dát tip
pino: sobý hnusec? ;o)))))) m.

valerinka
04. 12. 2001
Dát tip
jako bych tam seděla a čekala, ale neuvědomovala si, že to nejvzácnější je život......a skočila.....mluvíš mi z duše:-((*!

Krel
03. 12. 2001
Dát tip
... hmm taky to tak může dopadnout..je to atmosferické a za námět do klubu

pino15
23. 11. 2001
Dát tip
a zvolal: setapouch !!! výborný :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru