Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mesaliance?

09. 12. 2010
8
13
2473
Autor
brackenridge

 

Tohle už není vtipné

Někdo se mi ZASE vysral vedle auta

Třeba je to vyznání lásky

Houmlesákův love letter

 

Poprosila jsem Ellen, ať to zlikviduje

Jenže k tomu nejsou džíny

(Tak nemá zájem)

 

Co o svém tajném ctiteli vím?

 

Že

konzumuje hodně gumových medvídků

jeho/její strava NENÍ bohatá na vlákninu

vlastnil/a džíny, které minule zanechal/a vedle místa činu (a Ellen padly jako ulité!)

utírá se čím? - inconclusive

 

Sedím si nabubřele u svého vlašáku

Ano

Mám právo cítit se nadřazeně

O jeden stupínek nad ním

(one step up)

 

Z ponožky mi vyleze šváb

Nečekaně kopuluje s blechou

(Jsem zvědavá co večeří můj

Nápadník)

 

Rozpočítám to švábími nožkami

Má mě rád Nemá mě rád

Nebo jen

Rád sere vedle mého auta

 

 

 

 

N.B.

Ellen by se hodil i obnošený VAŤÁK

Nejlépe zelený, velikost 48 



13 názorů

diky davey....xxx a vsem...xxx

Dave Lister
11. 12. 2010
Dát tip
No, jsem už asi poslední dobou tak dekadentně naladěna, že občas vlezu sem na Písmáka jen si přečíst něco takového, jako je toto a jiná dílka..Bych řekla, že někdy mi to prostě dopomůže k veselejší a uvolněnější existenci, i kdyby jen na minutu, má to pro mě význam.A taky to červený, to taky, většinou nějaký žbrundám..Takže holt krásná poezie je fajn, ale né vždy, někdy je líp číst i jiný..jsem se ukecla, jen čistě kvůli experimentátorově komentu .Tož tak, proč jako nepsat takhle.\já toto můžu.Pa.

hanaka
11. 12. 2010
Dát tip
*T :-)

sveřep
10. 12. 2010
Dát tip
no paráda !

..I JÁ ..I JÁÁÁÁÁ..:O))))))))))

jeeee ja taky, slecnu!!! miluji EXPERIMENTATORA!!! ;-)))

..jeeee..dík za tu slečnu...))))

tak milé slečny :-) nehodnotil jsem formu (kterou máš opět stejnou) ale myšlenku textu, vyznění, předložené vnímání světa, absenci jakéhokoliv přínosu pro čtenáře... experiment zde není (tak nehodnoťte můj přístup k exp.)

..nooo..to máš recht..experimentátoři na novoty nejsou..ne ne..:)))

dkuji sepot a axklik za koment a experimentatorovi za kritiku (zrejme neni moc na experimenty ;-)))

Dlouho jsem uvažoval, jestli mám text hodnotit, ale je v Aréně (tedy pro hlubší kritiku), tak si to neodpustím. Text je pro mě slátaninou. Autorka plýtvá energií a časem na dílo, které mi přijde totálně nepoetické (ve smyslu neumělecké). Ano, chápu, že v postmoderně tohle se klidně označí za umění, ale nevnímám to tak. Ze sletu myšlenek díla se mi nedělá dobře - snad je to vulgárností, ale ne slov, ale vnímáním života - tou nepříjemnou každodenní dekadencí, která z toho tryská. Takhle ne.

:o))))))))))))ten závěr z vaťákem je nejlepší..:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru