Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DRAMA QUEEN

12. 12. 2010
15
34
3145
Autor
brackenridge

 

Jakože úsměv Jakože upřímný

Leda prd! Na to pozor!

 

Kristina se utápí

V tragédiích všedního dne

DRAMA QUEEN

 

(Celou noc plakala)

(Dopravní zácpa)

(Migréna)

(Jim nevynes včas odpadky)

(Instruktorka se na ní zle podívala)

(Strašný nepořádek v domě)

(Ekonomická krize)

(Zima, je, zima. ZIMA!)

 

Kristina spolkne

Extra strength Tylenol

DRAMA QUEEN

 

(Nechá si načechrat polštář)

(Mlíko jí přivezu já)

(Návštěva v ponožkách Po špičkách Šeptem)

(Rodiče uklízejí v latexových rukavicích)

(Netřískej s těma talířema tak)

(Jim směr city dump)

 

Kristina vyčerpaně usíná

To byl teda záhul

Perný den v životě

DRAMA QUEEN

 

Je to prostě kráva

A do mlíka jsem jí hodila

Trochu těch laxativ, no

 

(Ať má proč vysírat…)

 

 

 

 


34 názorů

jejdavilda
14. 12. 2010
Dát tip
Nos tepláky, nebudeš muset žehlit*

Metta
13. 12. 2010
Dát tip
suprrr; dik za to

renegátka
12. 12. 2010
Dát tip
pobavilo*

100Wzarovka
12. 12. 2010
Dát tip
Jen si troufni, je to docela jednoduché!

Dave Lister
12. 12. 2010
Dát tip
Jo no lepší to mít z knížek, než z nějakejch nudnejch věcí,ne.Na brýle si jednou budu blbě zvykat..No ale sou i horší věci..Hlavně že jinak to jde:-)hlavně ty vánočky, na ty\ jsem si nikdy netroufla..

100Wzarovka
12. 12. 2010
Dát tip
Dave asi to bude tím, že mám vetchý zrak! Furt čumím do knížek a tak

Dave Lister
12. 12. 2010
Dát tip
No ale dyk si stowatovka, tak japa to?No, jo..až to přijde,nebudu asi dvakrát odvázaná, ale vyšívání mě opustilo kdysi v osmé třídě..na to malování asi pořídím tu stowatovku..no uvidím..

100Wzarovka
12. 12. 2010
Dát tip
Dave já neumím kreslit, ale dřív jsem vyšívala, teď na to nevidím!

hanaka
12. 12. 2010
Dát tip
Nepeču! Chodím na návštěvy! :o))) Taky radši vyrábím, maluji a tak... Zrovna jsem vyrobila přáníčko pro kolegyni, co jde do důchodu. Ostatní kolegyně si zvykly, že je to levnější,, hezčí a pro ně pohodlnější, než něco kupovat... Na televizi se dívám u i PC (mám ty dvě obrazovky vedle sebe :-o))) (Zrovna tam dávají Rady ptáka loskutáka...) Brack, zase skvělé povídání :) *T

100Wzarovka
12. 12. 2010
Dát tip
Brack žehlíš? ŽEHLÍŠ???? Skutečně! Tak na to já už opravdu dlabu! Vyžehlila jsem, když se narodil vnouček! To mnou tak pohnulo, že jsem se ze zetěm picla a v opilosti jsem začala žehlit! Pak jsem vystřízlivěla...:-)))

ja zas zehlim (protoze se u toho muzu divat na televizi).

Dave Lister
12. 12. 2010
Dát tip
No,a já zas někdy i upeču, ale teda tunu vánoček,jo??Já spíš vyrábět, malovat a tak.Teda když se chce, a to mně né vždy..Tak teda ať trouby pečou.

SIKULKY!!!!!

100Wzarovka
12. 12. 2010
Dát tip
To fakt není těžké :-))) Kdybys věděla, jak umí péct moje starší dcera! Kam se hrabe portugalské hedvábí!

paaaani...ty jses FAKT uzasna. ja zase umim delat PLASTELINU. Taky se to vari.;-)

100Wzarovka
12. 12. 2010
Dát tip
No jistě!!! To je to nejdůležitější! Mám recept po své prababičce někdy z roku 1860! Je výborný!!!

ty jo!!!!! a to delas sama i to TESTO?????

100Wzarovka
12. 12. 2010
Dát tip
Neblbni, vánočky nejsou těžká práce, tam se jenom čeká až to vykyne! Loni jsem jich měla 24! :-)))

JENOM 16 vanocek! zari, to bych padla na hubu. obdivuji te.

100Wzarovka
12. 12. 2010
Dát tip
My jsme si to podělily, dcery pečou něco, já taky a pak si to vyměníme! Ale peču vánočky snad pro půl republiky, i když - letos jich mám jenom 16!

Dave Lister
12. 12. 2010
Dát tip
A můj tata říkával často-komunisty na ně poslat.Já taky odpočívám, jo to není špatný, kór když je před těma svátkama, jak všichni tvrdí klidu a míru, ale já padat na hubu nebudu, holky víc na to pečení prďte, bude vám líp!

100Wzarovka
12. 12. 2010
Dát tip
lehni! To je moje nejoblíbenější činnost! :-))) Já jdu šúlat ty rohlíčky!

zari super, proto mas asi nick stowattova zarovka....gratuluji k uspechum...jsi inspirativni..... ted jsem se ale unavila, tak si musim jit trochu lehnout....;-)))

100Wzarovka
12. 12. 2010
Dát tip
práce je vyčerpábající - skutečně! Teď jsem platila účty, to je zase zážitek! Buď někde lítám nebo sedím na počítaši, dělám od rána do večera! Je pravda, že se mi podařilo za 5 let zaplatit dluh téměř dva miliony a vyvdat dceru se všema náležitostma + se narodil vnuk (další náklady), na jaře se vdává druhá, tak se musím točit!

mas muj obdiv a zivotni T. u me: sobota-valet se nedele-valet se pondeli-patek - prace sobota- dovolena 3 tydny (abych se mohla valet, prace vycerpava) ;-DDDDDDDDDD

100Wzarovka
12. 12. 2010
Dát tip
Já myslela, že mi dáš TIP! !!!!!!!!!! V úterý večírek se zeťovými rodiči, ve středu zeť promoce, v sobotu celodenní schůze a besídka s pacienty na lodi Valencia, v neděli tzv. velká rodina s večeří+ stromek To není báseň, to je pravda! Kleju jak pohan!

;-DDDDDDDDDDDD jses GENIUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

100Wzarovka
12. 12. 2010
Dát tip
Každý den si na něj musím vzpomenout, na všechno měl říkánku či průpovídku! Dnes budu jak Ty - počti si: Advent Teď jsem si vzpoměla! Těsto na rohlíčky je uplácané v lednici a taky na mandlové suchary musím to upéct dnes jenže mám zasrané plechy ze včerejška po lineckém do prdele práce! Přeju pokojný advent No co říkáš? Učím se rychle, že?

uzasny! ;-))))

100Wzarovka
12. 12. 2010
Dát tip
To říkával náš tatínek, měl na všechno průpovídku! :-)))

polske vsi!!!!! ;-DDDDDDDDDDD dikec slecny!!!!!

:o))))))))))))))))))..dobře jsi udělala..dím pomstychtivě...)

100Wzarovka
12. 12. 2010
Dát tip
Tak tak - hlad na ni a polské vši!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru