Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

RÝM A RÝMA

12. 12. 2010
9
41
2238
Autor
hanaka
Napadlo někdy vás
najednou psát rýmy?
Dřív ne, teď měl jsem čas,
tak uprostřed zimy
sed´ jsem na lavičku,
jak dělávám to jindy
v létě na sluníčku.
 
Do rýmů chci něhu,
však zimy je vina,
že na vločce sněhu
přiletěla rýma.
 
Horký čaj v hrdečku
a kus vádočdí ryby,
doba u strobečku
o rýbě píšu rýby.

41 názorů

hanaka
08. 01. 2011
Dát tip
Díky, Dave :-)

puritan
02. 01. 2011
Dát tip
Chacha!!! To je dobrý fór!*

hanaka
15. 12. 2010
Dát tip
Děkuji :-)

fereny
15. 12. 2010
Dát tip
hezounké :) tip!

hanaka
14. 12. 2010
Dát tip
No, vidím, že "nejhorší věc v něčím životě je jeho život" a řeší si to zde po svém... Možná byste se, pánové, mohli věnovat něčemu pro vás užitečnějšímu. A technické problémy s podtrháváním si už řešit někde jinde. Ale jestli vám to dělá radost, prosím... užijte si to. Ono to, co píšete, tu dělá obrázek hlavně o vás a mne to nechává celkem v klidu.

hanaka
13. 12. 2010
Dát tip
Slovo "špatný" je mnohem slušnější než slovo "přiblblý", že?... Ale tobě to nejspíš přišlo věcné... I kritizující by měl být slušný, i jeho přístup k autorovi, nehledě na to, jestli se mu něco líbí či ne. A když bude někdo podle mne psát špatně, tak se jeho nicku vyhnu, takže to můžeš udělat tak i ty se mnou. Čtenářů je mnoho a různých, takže jsem docela smířená s tím, že se nelíbím všem. Nemůžu zablokovat všechny takové a dělat to ani nebudu. Udělala jsem to jen jednou, člověku, který se tu jen zviditelňoval psaním sprosťáren.

hanaka
13. 12. 2010
Dát tip
Žádných neslušností si nejsem vědoma, kde je vidíš? Připadá mi, že už to fakt trochu přeháníš. Myslím, že fakt plýtváš časem, ale co, když už, tak trochu konstruktivní, nikoli pouze odsuzující kritiky... Nedávno jsme na toto téma - trochu obráceně - diskutovali jinde, vzpomínáš? Taky jsi chtěl konkrétno a ne všeobecno...

ja te zablokovat nechci, marvine. ja o tvoje kritiky stojim, jen se mi zda, ze zbytecne plytvas energii v kategorii jen pro radost.

marvine, prestan prudit. je to v kategorii jen tak pro radost, a tobe se snad dneska nekdo vysral do ovesnych vlocek.

hanaka
13. 12. 2010
Dát tip
:-)))

hanaka
13. 12. 2010
Dát tip
Andyhell :o)) Díky za vtipný komentář, to beru :-)

hanaka
13. 12. 2010
Dát tip
Marvine, to bych nevěřila, jak irelevantní reakci to u tebe, jako u dospělého inteligentního jedince, vybudí :-))) Já jsem v pohodě... a ty? disgrafik = dysgrafik

Andyhell
13. 12. 2010
Dát tip
No tak dobře, ale pravidla jistě znáš, že? Za každou neoriginální blbinku je nutné napsat aspoň 3 pořádné básně, jinak budeš muset za trest 20x ručně opsat VŠECHNA díla sepotvkorunachstromu!!

hanaka
13. 12. 2010
Dát tip
Andyhell: Nedělám si nárok na prvenství ani originalitu :-), však je to jen taková blbinka, viz zařazení.

hanaka
13. 12. 2010
Dát tip
Marvine, nemám zapotřebí nikoho stírat, jsem poměrně mírumilovný člověk, to jen, že když už kritizuješ, tak bys neměl dělat chyby sám... A jistě se ti nemusí vše líbit, jen to výrazivo je takové Gottákovské, že? Tak mne zkus vynechat.

Andyhell
13. 12. 2010
Dát tip
Tak ono něco o rýmech a rýmě napadne fakt skoro každého, zhruba ve 12 letech, a skoro každý si přitom myslí, že je PRVNÍ koho to napadlo... nu což, buďme rádi, že nezůstalo u dvojverší.

hanaka
12. 12. 2010
Dát tip
jo, a světlým se píše s tvrdým ý

hanaka
12. 12. 2010
Dát tip
Nikdo tě nenutí, Marvine, nečti, můžeš si mne dokonce dát do neoblíbených autorů :-)

baaba
12. 12. 2010
Dát tip
...dředí sdrofa je barádnická úbldě dejbíc :ODDDDDD

Honzyk
12. 12. 2010
Dát tip
...snad hodilo by se jako predsoutezni basen k dnesnimu sezeni Veci verejnych:D

Roztomilé :-)

hanaka
12. 12. 2010
Dát tip
Dík, šepotko :-)

:o)))))))))))))))))))))))))) ..zrovna předevčírem mě to napadlo..:))) ..roztomilá..zábavná..:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru