Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vnukovi

14. 12. 2010
30
59
3892
Autor
koloušek


Rok se s rokem sejde brzy,
co jsi spatřil světlo světa,
vůbec nevíš, jak mě mrzí,
že neumím sama létat.

Letěla bych, milý vnoučku,
tam kde právě slunce hřeje,
byla u tvých prvních krůčků,
uviděla, jak se směješ.

Žije se ti jistě blaze
tam v té zemi u klokanů,
kam se ani při vší snaze
nejspíš nikdy nedostanu.

Tak ti aspoň vzdušnou čarou
posílám tam do daleka
po obláčku zprávu malou,
že babička tady čeká . . .


59 názorů

koloušek
15. 12. 2011
Dát tip
Děkuji Claro, potěšila mě Tvoje návštěva.

Clara
10. 12. 2011
Dát tip
**

gringoo
30. 10. 2011
Dát tip
moc milé..*

koloušek
15. 09. 2011
Dát tip
Necháme se překvapit, Jari, třeba nás ještě čekají radostné věci a bude dostatek sil i zdraví.

koloušek
15. 09. 2011
Dát tip
Jari, děkuju moc. Strašně to letí, už bude mít pomalu dva roky. Škoda, že s ním dcera vůbec nemluví česky, takže nejen že ho nevidím, ale ani mu nebudu rozumět. Byla bych šťastná, kdyby se aspoň vrátili do Irska - tam bych se i vypravila. Určitě se dočkáš a budeš babička, jistě ta nejlepší, a v dosahu.:-)

8hanka
23. 03. 2011
Dát tip
kolousek, paci sa mi tu...citam si roznych autorov a zistujem, ze su rozni, tak ako ludia...vidim, ze je tu viac zrelych zien, s podobnymi boliestkami... pises krasne, chapem tvoj smutok, i ja sa podobneho bojim, no ak to ma prist, pride to, potom musim s tym nieco urobit...

koloušek
23. 03. 2011
Dát tip
8hanka, děkuji ti za všechny návštěvy a tipy u mých dílek. Moc mě to těší, musím se na tebe také mrknout, zatím čtu ze slov. autorů hlavně gabi a Kukučína. Měj se hezky a ať se ti tady líbí.:-))

8hanka
23. 03. 2011
Dát tip
tohto sa bojim i ja...ze budeme vzdialeni ... dufam, ze sa Ti podari stretnut sa s nim...

Bosora
04. 01. 2011
Dát tip
koloušku, nic není jenom jako. Jednou si třeba tu cestičku k Tobě najde sám. Měj se moc hezky.

koloušek
04. 01. 2011
Dát tip
Bosorko, děkuji za obě návštěvy i za takovou pochvalu, také Tě ráda vidím. Musím se smířit s tím, že jsem babička jenom jako...

Bosora
02. 01. 2011
Dát tip
koloušku, ta píšeš tak krásně...vždycky mě dostaneš. Mám taky vnučku a...je mi to tak líto, když čtu tvou báseň.TTT***

hledání souvislostí, o to jde, když je najdeš, pochopíš proč to tak mělo být, někdy to trvá roky, ale než se to dovíš, musíš věřit jen tomu, že to tak mělo být. ne vždy kvůli nám...

koloušek
20. 12. 2010
Dát tip
Lan, tak nevím, jestli nám napsat, že mě to těší, ale já jsem u toho také brečela.:-)Díky.

Lan
19. 12. 2010
Dát tip
Jsem ňáká citlivka...normálně mě to rozbrečelo.

koloušek
19. 12. 2010
Dát tip
Shelmo, děkuju za pochopení a přání. Užívej si rodinné pohody a přeji Tobě i všem tvým blízkým krásné Vánoce a šťastný a spokojený nový rok.

koloušek
19. 12. 2010
Dát tip
javavie, opět moc děkuju, musela jsem si trochu ulevit, máš pravdu, srdce tu hrálo velkou roli.

Shelma
18. 12. 2010
Dát tip
Krásné, smutné, vypovídající o Tvém nitru, Koloušku. Chápu a moc přeju, ať se to nějak změní k lepšímu. Právě teď sedím u své rodiny a neumím si představit, že bych je měla na druhém konci světa. Hodně síly a naděje nejen do dalšího roku.

Makoves
17. 12. 2010
Dát tip
To je moc hezký. Příjemná četba.

javavia
17. 12. 2010
Dát tip
Pěkná od srdce psaná Letěla bych, milý vnoučku, tam kde právě slunce hřeje, byla u tvých prvních krůčků, uviděla, jak se směješ.***

matik
15. 12. 2010
Dát tip
ke klokanům ? není to tak daleko, tam krásně dolétneš a je tam prý krásně ...

koloušek
15. 12. 2010
Dát tip
matiku, děkuji, naděje tu je, ale je to moc daleko.

matik
15. 12. 2010
Dát tip
moc pěkné ale smutné snad se za nimi podíváš *t

koloušek
15. 12. 2010
Dát tip
Jsem stejného názoru, bohužel pro mě a spoustu dalších rozbitých rodin je už pozdě. Mladí se nechali nalákat, někteří se vrátili, jiní uvízli. Nic dobrého v tom také nevidím.

FAE BOMB
15. 12. 2010
Dát tip
Byl jsem vždacky proti EU a historie mi dá zapravdu... Je to zločinecká organizace, která ééště nikdy nic dobrýho neudělala. Hlupák ten, kdo byl pro...

koloušek
15. 12. 2010
Dát tip
FAE, když dcera si nedala říct, může za to slavná EU (tam to začalo) a celá porevoluční propaganda. Být to jako dřív, tak byl klid. Co už teď, se dvěma dětmi...člověk si jenom přeje, aby se nic nestalo.

FAE BOMB
15. 12. 2010
Dát tip
kol: Předně dík za toho ranaře...:-))) Vážně to fakt myslim, pže jsem ještě "z tý starý školy". Každej by měl sedět doma na zadku a snažit se, aby to tam vokolo bylo lepší. Nééé jít za lepším do ciziny. Stejně je to v tom "západnim" světě všechno na dluh. Je to prostě nafouknutá bublina, která jednou praskne...

koloušek
15. 12. 2010
Dát tip
nostalgiku, nevím nevím, jestli si něco česky přečte, ale já jsem to potřebovala napsat hlavně pro sebe.

koloušek
15. 12. 2010
Dát tip
blbjenko, lítání na Mars se už naštěstí nedožiju, s tou komunikací to také není žádná sláva. Díky za návštěvu.

koloušek
15. 12. 2010
Dát tip
FAE, od takového ranaře, je to co říct, pokud to myslíš vážně. Já si také myslím, že tam dcera měla houby co dělat, rodit mohla i tady a zadarmo.

koloušek
15. 12. 2010
Dát tip
Oldjerry, děkuji za návštěvu i pochopení.

koloušek
15. 12. 2010
Dát tip
Taublo, děkuji za obě návštěvy.:-)

koloušek
15. 12. 2010
Dát tip
Alegno, máš pravdu, kdoví co bude, hlavně ať je zdravý. Děkuji ti za návštěvu.

Oldjerry
15. 12. 2010
Dát tip
srnečko - tuhle beru spíš z té lidské stránky a je co brát... *

koloušek
15. 12. 2010
Dát tip
afro..minervo, třeba jednou dcera přiletí, kdoví...děkuji ti.

koloušek
15. 12. 2010
Dát tip
dadadík, pro někoho to dálka není, já z toho mám hrůzu a také na to jen tak nenašetřím.Dík.:-)

koloušek
15. 12. 2010
Dát tip
maceško, to je ve hvězdách, děkuji.

koloušek
15. 12. 2010
Dát tip
Bíšo, děkuji.

nostalgik
15. 12. 2010
Dát tip
Jednou si tvoji báseň přečte a pochopí... ***

blbjenka
15. 12. 2010
Dát tip
a mohlo by to být i horší, ne že ne. brzy se bude lítat na Mars - a tam hrozně blbě chodí pošta. a nebo kdyby bydleli přes ulici a nekomunikovali s tebou, to by bylo horší.

FAE BOMB
15. 12. 2010
Dát tip
*Člověk by hlavně měl žít tam, kde se narodil, a ne se stěhovat někam ke klokanům. Chudák babička...

Taubla
15. 12. 2010
Dát tip
T*

Alegna
15. 12. 2010
Dát tip
jemná, citlivá, smutná a přesto krásná. Jednou bude vnouček na babičku pyšný, člověk neví, co bude, přeji jen, abyste jednou byli spolu :-)

Jé, to je smutné. Třeba jednou dostaneš a nebo on za tebou.+tip

dadadik
15. 12. 2010
Dát tip
copak to je nějaká dálka, ke klokanům? :)

macecha
15. 12. 2010
Dát tip
koloušku, jednou se tam jistě vydáš :) T***

Bíša
14. 12. 2010
Dát tip
**

koloušek
14. 12. 2010
Dát tip
Děkuji ti, Kiwagamo. No, vždycky nejde psát jen vesele, i když je to zábavnější. Maminka ho asi ani česky nenaučí, ale poslala jsem jí to.

I když je to trochu smutné, je to hezké.Klidně by mu to tam mohla maminka přečíst.Rozumím tomu smutku z odloučení.

koloušek
14. 12. 2010
Dát tip
šepotíku, to jsem ráda, že tě mám...:-)

koloušek
14. 12. 2010
Dát tip
gabi, děkuju.

..jejda..kolouščku..si mě úplně dostala..

gabi
14. 12. 2010
Dát tip
...*

koloušek
14. 12. 2010
Dát tip
Diano, děkuji. A brzy bude další...:-)

Diana
14. 12. 2010
Dát tip
moc pěkné a smutné. Opravdu nemám slov.***

koloušek
14. 12. 2010
Dát tip
renegátko, děkuji za pochopení. Nějak se s tím musím vyrovnat, co nadělám.

renegátka
14. 12. 2010
Dát tip
Tohle se koloušku moc komentovat nedá, to je ze smutného soudku.Ty tady, on tam, rodina má být pohromadě.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru