Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Horolezec

16. 12. 2010
5
17
1823
Autor
FAE BOMB

 

 

Horolezec

 

Zakoupil si rabín,

nabroušenej cepín.

Nemůže už nevylézt,

na horu Mount Everest.

Vyleze-li pakliže,

všechny kolem obřeže!!!

 

 

 

 


17 názorů

Edvin1
28. 12. 2010
Dát tip
No, tak hrozný to nebude: Na Mount Everestu asi moc lidí nebude. :-) jen toho šerpy je mi líto! Asi se bude dost divit. :-O Tip za šikovnost zacházet se slůvky.

FAE BOMB
17. 12. 2010
Dát tip
a-n: A nechceš náhodou počkat, až bude zase zima? Nejlíp opakovaná? Přestaň se vymlouvat, že nemáš čas na pivo. To vykládej svý manželce! :-)

ještě mám jednu o rabínovi: dala mu košer... na pivo bych i šel, ale nestíhám, snad se to povede někdy až bude tepleji :o)

LadyLoba
16. 12. 2010
Dát tip
vtipný :-)

FAE BOMB
16. 12. 2010
Dát tip
aleš je pěknej mizera. Nechce se mnou jít na pivo... :-)

Andyhell
16. 12. 2010
Dát tip
na pláži či světa střeše uč se vtípkům od aleše! :))

FAE BOMB
16. 12. 2010
Dát tip
Aha... Netřeba teda lézt někam na kopec. Riziko zřejmě hrozí i při hladině moře... :-))

u pobřeží tě obřeží

ArnieR
16. 12. 2010
Dát tip
Horolezec nekulhá na obě nohy. Žádná mu nezbyla. Jednu mu sežral medvěd, druhou si ukousnul sám z hladu. Poslední verš je i jazykově kravina.. Když už blbůstku, tak si s ní chce trochu pohrát. Škoda.

Andyhell
16. 12. 2010
Dát tip
Já myslim, že pár dobrejch věcí máš. Najít hranici mezi blbůstkou a blbostí může být těžké, ale dá se to naučit :))

FAE BOMB
16. 12. 2010
Dát tip
Andy: Já nikdy nemám nic dobrýho. Vlastně mám nejlíp hodnocený věci, který jsem pro jejich blbost ani nechtěl zveřejnit. Rabín stojící na Everestu a mávající nožíkem je fakt trapnej, to uznávám...

Andyhell
16. 12. 2010
Dát tip
Neni dobrý.

:o))))))))))))))..to je ale pakárna..:.))))

;-DDDDDDDDD T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru