Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Váhání

26. 11. 2001
2
0
902
Autor
Sleepy

Stojí na okraji, až na samém Konci. Špičky nad hlubinou, paty na tom, co snad bývalo pevnou zemí. A hlava, těžká tak, že ji stěží dokáže sám nést, naklání se chvíli tam a hned zase zpátky. To se střídá příliv s odlivem na rozbouřeném moři. Znovu a znovu, vlna za vlnou rozbíjí se na útesech pochybností. Okamžiky váhání už slily se ve věčnost a v ní utonula ta chvíle, kdy stačilo jen nesmyslně málo. Kdy nepatrný krůček znamenal půlku Cesty, která je najednou pro jeden lidský život příliš dlouhá. Příliš? Možná, že... Když odrazí se hned teď, ze všech sil, snad dokáže ještě zachytit rukou zoufalství poslední omylem zapomenutou barvu duhy. A jestli ani ta už pro něj není na dosah, ať padá! Ať padá aspoň tak dlouho, aby si uvědomil proč. Než dopadne a rozbije si srdce...


vero
07. 03. 2002
Dát tip
...tiež som padala, ale uvedomila som si, že je tu x-ľudí, pre ktorých sa oplatí to "nevzdávať"... :o) *

cvrček
29. 11. 2001
Dát tip
mlčky dávám tip, nějak mě ten existencialismus oslovil

AHED
26. 11. 2001
Dát tip
Strašně mi připomínáš někoho, kdo psal podobné věci, ale už před mnoha lety...snad mi nerozbije srdce...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru