Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Den, kdy jsem tě viděl naposledy...

22. 12. 2010
18
30
2088
Autor
Stařec_007

...

Je brzy ráno a já stojím před zrcadlem které jsme kupovali ještě spolu, je to už dávno. Možná pět let nebo tak nějak. Připadám si jako blbec, ostatně jako pokaždé když si beru oblek. Sama nejlíp víš jak ho nesnáším. Připomíná mi stres ze studentských let, debilní plesovou sezónu a teď mi bude připomínat i tenhle zkurvenej den. Nejraději bych šel v montérkách, to bys ale dokázala pochopit jen ty. Asi se mi budeš smát ale ještě jsem se nenaučil vázat uzel. Svatá matko, bude mi třicet a neumím ani uzel. Pořád nosím ten co mi uvázal děda den před mojí maturitou. Pamatuji si to jako by to bylo včera. Nádhernej Windsdor nebo jak se to jmenovalo. Pak mi dal ruce na ramena a říká „ Péťo, zítra na tebe budeme s babičkou myslet, drž se“….Držím se už 9 let, dědo.

 

Asi hotovo, zkusím tak nějak vyrazit…

 

Neviděl jsem tě 11dní a přijde mi to jako roky. A taky jsem trochu nervózní, vlastně je mi na blití  když vím proč se s tebou mám zase setkat. Nikdy mě nenapadlo, že tohle jednou přijde, nebo aspoň né tak brzy…

 

 Měl bych něco říct ale při pohledu na tebe nemůžu ani otevřít pusu. I teď jsi krásná. Jak moc bych tě chtěl zase obejmout. Cítím studený pot a začínám vnímat jen bušení svého srdce. Myslím na to jak jsme se poprvé potkali. Byl horký červencový večer a oba jsem chodili pomáhat na sena…bože to už je dávno. Vzpomínám si i na první kytici růží pro tebe, bylo jich 21..vydřel jsem ti jí stahováním dřeva. Za ty hvězdičky v očích to ale stálo. Dnes jsem ti přinesl jen jednu…Nervózně ji svírám v ruce a jen občas cítím jak mě zraňuje do dlaně. Chtěl bych ti jí už dát ale mám strach, že tím něco zabiju, něco co ve mě pořád žije. Ještě chvíli chci vzpomínat na to jak nám spolu bylo dobře. Na všechny ty představy, sny a vzdušné zámky. A teď? Svírá se mi hrdlo až nemohu dýchat. Všechno je nenávratně v hajzlu!! Nenávidím bezmoc…Vezmi si tu zatracenou růži, nechci ji už ani vidět, nechci vzpomínat, už nikdy nechci vzpomínat…

 

Teď už se budu jen koukat jak mizíš v propadlišti bytí a nebytí…

 

Jedno suché polknutí a s první slzou a posledním tónem Brahmsovy ukolébavky linoucím se smuteční síní si začínám uvědomovat, že dnes jsem tě viděl naposledy…


30 názorů

meralda s.
11. 02. 2014
Dát tip
*

Stařec_007
16. 10. 2011
Dát tip
Tak každý to asi může brát dle jiných měřítek :-)

Stařec_007
16. 10. 2011
Dát tip
Nesmazal jsem nic, všechno co napíšu nechávám v původním znění :-) Díky za přečtení :-)

Stařec_007
05. 10. 2011
Dát tip
Nechtěl..neboj...Tohle před spaním raději nečíst.. :-)

reinka
05. 10. 2011
Dát tip
Nechtěl jsi mě rozbrečet, že ne? Málem se ti to povedlo...*

Stařec_007
14. 06. 2011
Dát tip
Díky za návštěvu.. :-)

gabi
14. 06. 2011
Dát tip
dobrá prózička, možno lepšia než verše * celý čas som myslela, že to bude rozvod

neznamosti
10. 06. 2011
Dát tip
tady nic nic nic, asi zkrátka moc zřetelné a prosté a to nemusím, to je ovšem jen o vkusu

Bíša
26. 05. 2011
Dát tip
Hmm...

avox
05. 05. 2011
Dát tip
asi bych ty vulgarismy přece jen poněkud zmírnila...

Stařec_007
03. 03. 2011
Dát tip
JJ, díky za čtení.

Olivka
02. 03. 2011
Dát tip
smutná momentka ze života a smrti.

Olivka
02. 03. 2011
Dát tip
smutná momentka ze života a smrti.

Stařec_007
24. 02. 2011
Dát tip
Díky za návštěvu!

Hodně silný. *

Stařec_007
21. 02. 2011
Dát tip
Díky, jsem poctěn!!

Stařec_007
18. 02. 2011
Dát tip
Díky za tvůj čas...Nonet...

Noneta
18. 02. 2011
Dát tip
síla, smutek, chjo

Stařec_007
17. 02. 2011
Dát tip
Děkuju za návštěvu a čtení...

Stařec_007
10. 02. 2011
Dát tip
Ano, není férový. Odžijem si ho a zase půjdeme... Děkuju.

koloušek
10. 02. 2011
Dát tip
Prózu moc nečtu, ale napsal jsi to dobře. Já chápu, že jsou chvíle, kdy si člověk musí ulevit aspoň slovy (třeba jenom v duchu). Protože život není spravedlivý a přetože jsi mladý, tak to víš.T*

Stařec_007
01. 01. 2011
Dát tip
Už jednou jsem za to byl kárán, ale někdy to právě tahle slova vystihují nejlíp...(můj styl to ale není). Díky :)

Stařec_007
22. 12. 2010
Dát tip
Děkuji :-)

renegátka
22. 12. 2010
Dát tip
smutné*

..pěkné..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru