Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Skládanka

23. 12. 2010
6
0
1067
Autor
Puzzle

Skládanka je tvořena dílky devíti barev. Každá barva představuje člověka, který mi daný dílek v osobní komunikaci zhruba za poslední rok věnoval. Některé barvy se opakují vícekrát. Žádnou z těchto řádek jsem neřekla ani nenapsala já. Skládanku lze libovolně skládat a měnit, nemá řešení...

Ale poruč tomu pitomému svalu v hrudním koši...

Jsem tvá obrácená strana stínu...

To je jako když chceš otevřít krabici, ale návod k otevření máš uvnitř...

Tak jednoduché, jenom stačí naslouchat, uvažovat a věřit pouze sám sobě...

Víra je jen droga...

Jestli jsi to napsala ty, tak ti dám pod stromeček Měsíc...

Možná bychom ani nepotřebovali židle, abychom si mohli sednout...

Naplňuje tě život, který vedeš?

Pravda neexistuje. Nikdy neexistovala. Tu si lidstvo vymyslelo...

Pravda je relativní, ovšem existuje minimálně jedna nerelativní pravda a sice ta, že všichni jednou umřeme...

Štěstí je prý vedlejší produkt žití v pravdě...

Život není ani rentgen, ani obrys života co byl, jenom slabé tahy kolem, co můžeme malovat, když to plátno dovolí...

Možná za světem je svět jako to zrcadlo ve starém domě...

Nebe je růžové, střevíčky bílé a vášeň tančit velká. Morava šeptá hlasem předků a vzdychá vášní všech potlačených, zadupaných a zakázaných snů...

Ty se vždy s oblibou moc necháváš ovlivňovat emocemi a momentálním stavem a zapomínáš na podstatné události a fakta...

Mysli duší...

Někdo mi ukousl půl duše...

Jsme jen lidi. Více než bozi a méně než zvířata...

Za koule jsme se drželi od počátku a kam jsme to dopracovali?

Člověk může maximálně před realitou utéci, buď do duchovního světa nebo na internet...

Asi si koupím nový kýbl na blití (když je na blití, je se slevou)...

Kura takhle se rozčílit na večer. Budu mít noční můry...

Pokorná a hodná žena u mužů vyvolává slzy štěstí a něhu...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru