Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je třeba jít

23. 12. 2010
3
6
961
Autor
orbital

 

chtěl bych mít prázdnou hlavu

nesnáším pocit, že jsem něco

podělal

 „promiň zlati“ tě neuspokojí, tak co bys ráda?

muži snad taky mohou mít své špatné dny!

sbalila sis pár krabic na cestu… už nějakou dobu se vzdalujeme

musím otupit svých pět smyslů,

abych překonal chuť tvých rtů

abych nenahmatal prázdnou postel vedle sebe

abych necítil vůni po aviváži a parfému

abych neslyšel tvé kroky

abych neviděl, jak odcházíš…

 

svezu se na šikmé ploše

vystoupím na příští zastávce

odkud nejede nic zpátky

zamotám se do své samoty

a vyrazím


6 názorů

orbital
23. 12. 2010
Dát tip
vyrazit ze samoty je až druhý krok, který bude časem následovat... i když si ho budu samotu užívat, doufám, že nebude trvat dlouho. děkuji za přání :) Vám přeji pěkné svátky!

vesuvanka
23. 12. 2010
Dát tip
smutné a pěkně vyjádřené, zaujal mě závěr - je třeba z té samoty vyrazit a hledat dál. TIP a přeji hodně štěstí :-)))

orbital
23. 12. 2010
Dát tip
Disidentka: díky za povzbuzení ;) co říkáš, je dost výstižné. z mého anekdotického pozorování přidám, že muži radši o svých potřebách, pocitech mlčí, aby nevznikl spor, ale není to nejlepší taktika... ženy často řeknou hned, že jim něco vadí. je na muži, aby udělal co je třeba. když něco řekne muž, tak žena nad tím mávne rukou nebo se naštve... není to tak vždy! nechci křivdit ženám a hlavně ne těm, které znám a mám je rád. zní to zjednodušeně, ale všiml jsem si toho u spousty párů. potíž je však vždy na obou stranách, často jednáme automaticky, a vinit se navzájem je cesta do pekla...

orbital
23. 12. 2010
Dát tip
sám se divím co píšu... děkuji

Diana
23. 12. 2010
Dát tip
Těžko něco dodat. Působivé. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru