Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bojový výcvik

30. 12. 2010
4
10
1564
Autor
FAE BOMB

(V příštim roce hodim celej příběh. Napsaný to mám...)

 

 

Bojový výcvik

 

Goliáš z Gatu,

postavil si chatu.

Nejezdí tam zevlovat,

nýbrž tvrdě trénovat...

Má zajímavou přípravu,

futry mlátí o hlavu!!!

 

 

 


10 názorů

Andre
05. 01. 2011
Dát tip
Myslím si vždycky, že mě nic nepřekvapí a OKAP je pravdou. :-))

Honzyk
31. 12. 2010
Dát tip
souhlas....

FAE BOMB
31. 12. 2010
Dát tip
Oprava: "Nejvíc." Jsem polointeligent a kompjůterovej disgrafik, což mě částečně ospravedlněje... Vánoce jsou stejně pro zlost...

Honzyk
31. 12. 2010
Dát tip
..ty knizky nekdy dovedou umlatit, )))

FAE BOMB
31. 12. 2010
Dát tip
Honzyk: Mě kámoš, spolužák v lavici, na gymplu dal jakousi knížku vo dieselovym motoru, páč věděl, že se vo to nezajímám. Já jsem mu dal taky ňákou, ač relativně drahou, blbost, u který jsem věděl, že jí sice nevyhodí, ale nebude pro ní mít využití. Každý Vánoce jsme se tak provokovali. Cílem bylo dát nepříteli takovou věc, která ho co nejvýc naštve. Asi jsme tak protestovali proti Vánocům, nebo tak něco... :-))

Honzyk
31. 12. 2010
Dát tip
...uz se tesim:))...zase bude neco ke cteni D : ja letos dostal pod stromecek jen Medvidka Pu a Stastnyho Jima, ty znam zpameti: zkurveny LEVNY KNIHY!DDD

FAE BOMB
31. 12. 2010
Dát tip
A pak sis ještě volala sanitku, co? :-) A kde že to vlastně žiješ?

ja zase zvedla rozpalenou zehlicku, kdyz zazvonil telefon: halo? KURRRVA!!!!! ;-DDDDD

FAE BOMB
31. 12. 2010
Dát tip
Bracko, děkuji... Mimochodem, sám jsem se v mládí několikrát praštil hlavou vo futra. Většinou při zrychlenym přesunu, když například zvonil telefón... Vod tý doby, co kašlu na lidi, tak chodim k telefonu pomalu a žádnej problém nemám... :-)

ahahahahahaaaaa!!!!!! super! T jak svina

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru