Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Seznámení XII.

03. 01. 2011
5
10
1487
Autor
Taubla

Dnes budu na úvod roku tak trošku mimo mísu. Ráda bych vám, kteří čtete příběhy "O mých zvířecích kamarádech", představila alespoň některé účastníky. Vyberu jen namátkou, snad se s nimi rádi seznámíte. :-)

Želva nádherná - Pižmína, která každé léto snáší až 20 kožovitých vajec.

 

 

 

 

                    


10 názorů

renegátka
04. 01. 2011
Dát tip
Ahoj Pižmíno, jsi krásná.Taublo díky.

Alegna
03. 01. 2011
Dát tip
ó madame :-)

Taubla
03. 01. 2011
Dát tip
:-)))

vždyť mě znáš, chytám za slovíčka...

Taubla
03. 01. 2011
Dát tip
Lady samozřejmě děkuju moc. A tobě taky - měla jsem na mysli tip s tím jak jsem to měla provést. ;-)

za tip poděkuj LadyLobě, já jen napovídám :o)

Taubla
03. 01. 2011
Dát tip
Díky za tip, na to jsem nepomyslela... :-)

já občas přidávám dodatečně k písničkovým textům nahrávky, pak pošlu čtenářům avizo :o) kdo chce, tak se vrátí...

Taubla
03. 01. 2011
Dát tip
Máš pravdu Aleši. Mělo mě to napadnout dřív. O těchto zvířatech jsem už psala a kdybych je přiřadila k již psaným textům, už by je tam teď asi málokdo objevil. Proto jsem zvolila tuto dodatečnou variantu. Díky, ahoj.

dobrá galerie :o) možná by bylo lepší ty fotky připíchnout rovnou k tomu seriálu o zvířatech? Takhle samotné to tu asi málokdo ocení...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru