Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídky o nevšední lásce

06. 01. 2011
0
40
2056
Autor
Lakrov

 


Povídky o nevšední lásce


 

Omlouvám se za poněkud 'off topic' diskusi, netýkající se ani Písmáka ani osobních sporů zde vedených, ale pouze literatury a ještě k tomu prózy.


 

Před časem (rok, dva, pět?) se zde vyskytlo několik prozaických textů, zabývajících se (nebo alespoň zmiňujících) citovou náklonost chlapce k vlastní sestře. Nevzpomínám si jména povídek(?) ani jméno autora, ale vzhledem k tomu, že ve vzpomínkách zůstala alespoň nálada povídkami nesená, se domnívám, že by měly být (nebo některá z nich) umístěny po boku ostatních nezapomenutelných povídek, což by do jisté míry přispělo k jejich renesanci, případně k vyzdvižení autora.


 

Napoví někdo jméno autora nebo kde některou ze zmíněných povídek nalézt?


 

Děkuji za pomoc; nedojde-li návodná odpověď do týdne, diskusi odstraním a na celou věc zapomenu.



40 názorů

Lakrov
14. 01. 2011
Dát tip
Pro pozorovatel: Jo, díky. To je ona. Jen na ní dnes (po těch asi pěti letech od prvního přečtení) shledávám nějak víc nedokonalostí - to už je asi zkaženost nekonečnými korekturami všech možných textů. A mrazí mě z toho, že by ona 'zahleděnost do osoby blízké' mohla být oboustranná.

pozorovatel
14. 01. 2011
Dát tip
http://pismak.cz/index.php?data=read&id=165482

Lakrov
14. 01. 2011
Dát tip
Teď teprve vidím, že je tenhle můj dotaz pořád ještě na úvodní stránce Písmáka. Přitom už není v diskusích (je přeřazen do 'konceptů'), ale pořád tu straší :-) Pro pozorovatel: Věřím; ona by možná ani nechtěla. Ale ještě mi nezbyl čas najít tu povídku, kterou hledám (ta, kterou avizoval Raja to není). Poradí autor? Všem děkuji za pomoc při hledání.

papouch
13. 01. 2011
Dát tip
eh.. myslím, že to byl pozorovatel... :-P

pozorovatel
13. 01. 2011
Dát tip
ale já s ní fakt nespal

Nene, Norsko, zůstane to jen u polibku =)

Lakrov
07. 01. 2011
Dát tip
Děkuji za nápovědu (poskytnutou především uživateli raja, VT Marvin, Norsko 1, Godfrey, těša, Armin Tamzarian a Tangens_Omega36) Z nápovědy nebo nabídnutých vzorků vyšlo najevo, že moje vzpomínka se týkala povídek autora pozorovatel. Nešlo sice přímo o text, na nějž poslal(a) odkaz raja, ale právě z něj je zřejmé, že u tohoto autora mám hledat.

Lakrov
07. 01. 2011
Dát tip
Děkuji za nápovědu (poskytnutou především uživateli raja, VT Marvin, Norsko 1, Godfrey, těša, Armin Tamzarian a Tangens_Omega36) Z nápovědy nebo nabídnutých vzorků vyšlo najevo, že moje vzpomínka se týkala povídek autora pozorovatel. Nešlo sice přímo o text, na nějž poslal(a) odkaz raja, ale právě z něj je zřejmé, že u tohoto autora mám hledat.

Norsko 1
07. 01. 2011
Dát tip
hadřík

To je jako polibek =) To nemá s nerouškem ničeho společného =)

Norsko 1
07. 01. 2011
Dát tip
hvězdičkuješ jak neroušek, to bych ti vytknul

Díky, Norsko :-* Ty víš, jak člověka potěšit =)

Godfrey
07. 01. 2011
Dát tip
Tangens: Nesmazala, má to pod nickem Losí vagiška.

Norsko 1
07. 01. 2011
Dát tip
super tagy, arméne

To víš, Norsko, mně trvá dlouho, než něco pochpopím =) A je mi to celkem fuk =)

Norsko 1
07. 01. 2011
Dát tip
nejsem tělocvikář, i zbora už to pochpopil, ale tobě to asi nevysvětlím, arméne. ví bůh, jak je mi to líto

Závidíš, tělocvikáři? Ty tohle neumíš, co? =)

Norsko 1
06. 01. 2011
Dát tip
a je jasno, konec debat, začni klidně s mazáním

Již to zde několikrát zaznělo, já to to zopakuji: Pozorovatel
Pozorovatel
Pozorovatel
Pozorovatel
Pozorovatel
Pozorovatel
Pozorovatel
Pozorovatel
Pozorovatel
Pozorovatel

StvN
06. 01. 2011
Dát tip
Nechápu, kde se v tobě bere tolik nenávisti.

těša
06. 01. 2011
Dát tip
a když už k tomu seznamu nesmrtelnosti - nechceš přidat tohle? http://pismak.cz/index.php?data=read&id=363427

těša
06. 01. 2011
Dát tip
první věta není větou, neboť tvrdí to, co v metarovině sama popírá. adminy na tebe! (a ještě minimálně jedna slušná incestní povídka tu kdysi byla, ale konkrétní údaje už si taky nepamatuju.)

Honzyk
06. 01. 2011
Dát tip
.duke.------))

Godfrey
06. 01. 2011
Dát tip
http://pismak.cz/index.php?data=read&id=163603

Honzyk
06. 01. 2011
Dát tip
...promin, ale me jen zarazil v nazvu privlastek "divna"... "Nevsedni", "jina", to mozna, ale ani incestni vztah preci nemusi byt nutne DIVNY....myslim ja tedy....

Norsko 1
06. 01. 2011
Dát tip
pozorovatel

.duke.
06. 01. 2011
Dát tip
Povídky o incestu by měl být v golden výběru, to je jistý. Ať každej jako ví, že je to naprosto normál tohle.

.duke.
06. 01. 2011
Dát tip
nebyl to zorom?

raja
06. 01. 2011
Dát tip
půlpytel?

Pupitel, pochopitelně. Na to nejde zapomenout.

raja
06. 01. 2011
Dát tip
Kýmpak? Á, nedostižnou, jako ostatně vždy..:-P

raja
06. 01. 2011
Dát tip
http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=302474 myslím že s touhle tematikou nemá jen jednu

raja
06. 01. 2011
Dát tip
pozorovatel

fuck off topic

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru