Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Citát II.

06. 12. 2001
9
2
2906
Autor
Pepo

"MILUJEM ŤA."

 

Zbytočnosť slova nikdy nebola tak trefne

vyjadrená.


2 názory

Pepo
18. 03. 2008
Dát tip
Myslím, že to bude aktuálne, pokým bude aktuálna naša civilizácia. :o)

ilake
29. 04. 2002
Dát tip
To je kráááásne! A pravdivé! Úprimne tipujem!!! *

pino15
31. 12. 2001
Dát tip
taky myslím, že když o něco jde, netreba slov

Naso
06. 12. 2001
Dát tip
Ejejejej Bixi, ty by si sa v USA vôbec neuživila... Tam to tuším hovoria už aj jogurtu! (a preto tak citovo-vzťahovo aj dopadli)

Naso
06. 12. 2001
Dát tip
Pepo: čo ti na to povedať? Každá (citová) prehra vraj zoceľuje náš charakter. Vitaj v klube zoceľujúcich sa - vlastne pardón, v mojom prípade (ženatý) by to už malo byť oceľových, xixi...

Pepo
05. 12. 2001
Dát tip
V tom s tebou musím súhlasiť. Úplne. A preto ak to človek už niekomu hovorí, malo by to byť tak zriedkavé, aby ten druhý(á) nemal ani náznak pochybnosti o tom, že to je hlboká - hlboká pravda. (... a aby ani on sám nepochyboval...)

Bix
05. 12. 2001
Dát tip
To je fajn :o) Presne tak som to myslela. ( Aj keď nie práve v zmysle pochybností :o) )

Bix
04. 12. 2001
Dát tip
V osobnom zivote ano, ale nie ako literarne diela. Milujem Ta je vobec podla mna velmi silne vyhlasenie, pre mna je velmi vazne a uprimne povedane, este som sa neopovazila ho niekomu v tejto forme povedat...casto sa pouziva kliseovito a potom nie je vobec hlboke, preto ma to zo zaciatku tak polozilo :o)))

aqua
02. 12. 2001
Dát tip
:-) dobré

Bix
29. 11. 2001
Dát tip
najprv ma to zdrvilo, ale vysvetlenie ihneď zvrátilo prvý dojem :o)

Pepo
29. 11. 2001
Dát tip
Bixi, hádam by ťa to nezdrvilo (aj bez vysvetlenia). Také veci predsa musia človeka tešiť.

kafka
28. 11. 2001
Dát tip
:)

hermit
28. 11. 2001
Dát tip
:-))) Bystré!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru