Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prečo nestarneme

18. 12. 2001
4
0
3244
Autor
Naso

Z knihy "Koniec detstva a iné pestvá" cyklus "Celkom vážne odpovede na niektoré prečo"

Paťka hovorí, že ľudia nestarnú, ale každým rokom sú krajší a krajší. Tak si myslím, že Paťka má pravdu, lebo odkedy ju poznám, je naozaj stále krajšia. Alebo poetickejšia? Možnože niekto povie, že to je tým, že odvtedy sa z dievčaťa zmenila na ženu a ženskú krásu si človek nemôže nevšimnúť. Dokonca aj ten, ktorého trápi, kam idú bábiky potom, čo ich dievčatká už nechcú, sa nad starnutím/krásnením musí zamyslieť. A možno vymyslí epitaf pre seba, aby potom, až mu bude aspoň deväťdesiat rokov, mohli iní krásnym písmom do krásneho dreva vytesať: “Zomrel na krásu.” Na krásu sa krásne zomiera.


Bix
21. 02. 2002
Dát tip
V pohode :o) Posledná veta dosť vhodne umiestnená - pádna :o)

Matyjustin
02. 02. 2002
Dát tip
hmm? Ť

Yeziiinka
20. 12. 2001
Dát tip
Nádhera...!!! Kouzlíš... *!

cipe
19. 12. 2001
Dát tip
roypaky ale inspirujuce T

mistr
18. 12. 2001
Dát tip
Taky by jsem chtěl umřít na krásu. Nebo alespoň na krásce. TIP

Pepo
18. 12. 2001
Dát tip
Pravda - podľa toho, čo za krásu považujeme...

hermit
07. 12. 2001
Dát tip
? (rozpaky)

aqua
03. 12. 2001
Dát tip
:-) už zomrel niekto na krásu? a videl už niekto krásnu smrť? zavolajte ma a ja sa prídem pozrieť ja som to šťastie nemala

Bacil
03. 12. 2001
Dát tip
Hmmm.... uvažujem... hádam nič nevymyslím...

Mythus
29. 11. 2001
Dát tip
...zomrel na krásu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru