Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Můj milovaný deníčku

19. 01. 2011
27
65
4409

..nechala jsem se inspirovat serverem Pište povídky..kde kategorie deníčky je a já nevěděla..jak je to skvělé a nečetla jsem je!!!!! ..to byla chyba!!!!

Můj milovaný, úplně tajný deníčku.

Jsem se rozhodla, že si tě začnu psát a aby to mé psaní nepřišlo úpe vniveč, uložím si tě na literární server, který mám ze všech, ale fakt ze všech nejraději.

Tak teda..deníčku, dnes byl fakt suprovej den, bo jsem měla volno.

Byla jsem včera sice s Miladkou na pivo, jakože na jedno. To my tak vždycky říkáme ale samy dobře víme, že je to už dopředu lež.

Dáme si jich mnohem víc, včera to byly čtyři velké, jedno malé a po zaplacení jsme se rozhodly, že si dáme ještě jedno.

Jsme fakt nemožné.:o))

Jo, deníčku, ještě mě neznáš, tak Miladka je moje fakt úúúplně nejlepší kamarádka na celém světě. Ani si neumím představit, co bych si bez ní počala!!!!

Pak mám ještě  moc kamarádek ale není to už ono.

Mám pak ještě moc dobré kamarádky na netu. Třebas, brack, renegátku, nelisku, metafor, kolouška, fenestro, klyku, gábi, pisálku, qwertku..

Šmánkote, končím, ať neurazím, jelikož je jich fakticky mocinky.

Jo a dneska tedy, po tom pivu, mi představ si, ani nebylo blbě a neblinkala jsem.

Akorát, že jsem se celý den flákala na netu a ani jsem nestačila uvařit oběd.

Sem ho nakonec večer uvařila, francouzské brambory to byly a moc se mi povedly.

Jo a ještě jsem trochu zas chatovala na sexu, todle se ale nikdy, nikdičky nesmí dozvědět můj manžel, páč to mám zakázané, řekla bych.

No, byl z toho minule dost špatnej, když mě hacknul. Bylo to skoro na rozvod, noo. A já z toho měla takovej stres, že jsem furt usínala, i za volantem.

Tak tě můj milý deníčku moc tě prosím!!!!

Ty vykřičníky vůbec neber v potaz, to je jen takové zdůraznění mé prosby.

Tak pa, do zítřka. A zítra ti zase napíšu, co je nového.

 


65 názorů

..čaukyyyy..))))) ..tak to budu muset napsat nějaký další..))))

Horavin
20. 04. 2011
Dát tip
Tak už jsem se přistihl, že se do Tvého úplně tajného deníčku docela rád vracím... :)

..he he..to se uvidí..)))

Makoves
27. 01. 2011
Dát tip
A budeš do toho deníčku psát úplně všechno? Jestli jo, tak se máme na co těšit. :-)

..to mě těší.::)))

javavia
22. 01. 2011
Dát tip
zasmála jsem se:-)))


misty
22. 01. 2011
Dát tip
:D

..jj..je sobota..ale až dnes..)))

...není náhodou sobota,pa

..ahaaa..:)))) ..nj..musím jít chrupat..páč zítra jdu makat.:.)) ..tak dobrou noc.:.)))

...na písmák cece

..he he..to mě těří velice.:.)) ..přihlásit kde?????

...zvedlas mi náladu,blázne :))) (a donutila přihlásit;)

:o))))

hanaka
21. 01. 2011
Dát tip
:o))) *

:o)))))))))))))))))))mám pro strach uděláno.:.)))

Stařec_007
21. 01. 2011
Dát tip
Se nesměj, nevíš co tě čeká :-)

..no výýýborně..:)))

Stařec_007
21. 01. 2011
Dát tip
To já právě také nééé :-)))) Takže i moje nápady budou nevšední :-))

..tak jo..:))) ..já nemívám všední dny.:.)))

Stařec_007
21. 01. 2011
Dát tip
Já vím ale tvůj děníček se netváří jako zápisky ze všedního dne :-))) No nemám ale určitě mě něco napadne :-)))

..deníček se přece nepíše na přání.:.))) ..anebo nějaké máš?

Stařec_007
21. 01. 2011
Dát tip
A téma máš? Nebo to je také na přání?? :-))

:))))

Stařec_007
21. 01. 2011
Dát tip
No tak paráda :-))

:o)))--na tvé přání..může být.:.)))

Stařec_007
21. 01. 2011
Dát tip
Doufám, že bude pokračování :-) T

:o)))))..prdlajs..))))

Miládka...no jo neni nad alter ego :))

..aha..já na seriály nekoukám,,prakticky ani na TV..:))))

Zuzulinka
21. 01. 2011
Dát tip
...a taky třeba Marek Eben...no

Zuzulinka
21. 01. 2011
Dát tip
Jana Maciuchová neboli profesorka češtiny -Hejlová ze seriálu Ulice:-)

Hejlovská..to je jaká?

Zuzulinka
20. 01. 2011
Dát tip
...a mně se to nelíbí, no...á mám ráda tu hezkou Hejlovskou češtinu

:o)))))))))))))))))))..upeču pro tebe husu.:.))))

nostalgik
20. 01. 2011
Dát tip
Dobré, jen ty jakési brambory neberu, ať se ti povedly sebevíc... :o)

:o)))

Slnko
20. 01. 2011
Dát tip
fajn, t

:o))))))))))))))))))))..moorgu..)) ..dobrá sranda..ne?..:))))) ..Zuzi..to je schválně..se mi to líbí..:))) ..brack..jo..kačenka..))) ..Marku..lepší..nelepší..znáš to..no.:.))) ..aleg..ahaaa.:.))) ..lucia..jen recese.::)))) ..Diano..dík..ráda jsem pobavila.:.))) ..honzyku..ty nejtajnější.::)))

moorgaan
20. 01. 2011
Dát tip
..smazat! - okamzite...tohle sem nepatri!!!!! - takovyhle intimnosti, vzdyt to je snad i proti pravidlum.............no jo, ale ne Pismackym.-)) ...stejne zavolam panu Lamparenskemu..

Alegna
20. 01. 2011
Dát tip
nj. včera byl ouplněk :o)))) **

Honzyk
20. 01. 2011
Dát tip
fakt tajnosti P

Diana
20. 01. 2011
Dát tip
hahaha, puberťačka jako vyšitá! Mocně pobavilo :-)))*

Zuzulinka
20. 01. 2011
Dát tip
proč ta "pražština"...holka odtud by tehle deníček jistě nepsala

Muamarek
20. 01. 2011
Dát tip
Jo - a není lepší na někerejch stránkách nečetovat a neusínat pak za volantem? :-)))

Muamarek
20. 01. 2011
Dát tip
Ty na sebe fakt nic nevykecáš :-)))

kacenkaseserdcem!!!!!! ;-DDDDDDD T

no fakt? francouzský jen brambory ale dobrý ...pěkný... hlavně prosím, nepiš nikdy! Milá Sally...bo mám na ni alergii, od tý doby co mě moje babička koupila k jedněm vánocům celou knihu neuvěřitelných příběhů lidí, kterým ta Sally odpověděla na jejich dopisy a tím je uzdravila....... :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

:o))))))))))..neeeeeeee..je to fakt prdel...))))

Marcela.K.
19. 01. 2011
Dát tip
Jo, jasně - satira v blbůstkách myšlená vážně.

..hehe..ale já to myslela vážně..:))))

Marcela.K.
19. 01. 2011
Dát tip
No ještě abys to myslela vážně. Vím co značí kategorie :-)

..mylenko..nejhorší na tom je..že jsem ten začátek manželovi přečetla!!! ..naštěstí..sám nečte..))) ..na blogýsky peču..bylo to myšleno jako satira..kapišto?..:)

Marcela.K.
19. 01. 2011
Dát tip
Když ono by to, šepotko, bylo spíš na blogísek. No, nevím, jak chceš udržet zájem...uvidíme. Třeba si to přečtou alespoň kámošky...pro eventuelní návštěvu manžela jsi ale měla raději změnit pohlaví ;-)

..gabi..:)))) ..junoo.jooo.to je onooo..:)))

gabi
19. 01. 2011
Dát tip
ty si číslo :-)))*

..aach..jen na přání čtenářského publika..:)))

?o))))))..asi joo..))))

Sebastiana
19. 01. 2011
Dát tip
Dobrej nápad, vidíš.*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru