Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdo ví?

23. 01. 2011
0
6
949

Čmuchání cesty

Něčemu věřit se má, ale už se bojím institucí zajišťujících kontakty. Je to moc složitý, všechno je nějak moc složitý. Na spoustu otázek musím odpovědět – nevím. Já nevím, kde je propast mezi člověkem a jeho životem, já už nejsem přesvědčený, že kdo hledá pravdu, najde smysl života a lásku.. Na podobné problémy mám svoji instituci, má v ní svoje místo každý podobný, který taky neví. Mou postel začíná obcházet strašidlonevím. Nějak bych měl tu svou indispozici ukončit , ale – nevím. Pomocte mi lidé dobří, .. nebo je mezi vámi někdo – kdo ví?

Ozvěte se, čekám

 


6 názorů

pomočme hroby usulpátorů pravd

no kdyz je mnozne cislo slovesa pomočit POMOČTE, tak....

martinez
23. 01. 2011
Dát tip
Honzyku, běžně se volá "pomoc!" ale je-li třeba pomoci více lidí, logicky nastupuje koncovka množného čísla: "pomocte!" :o)

Honzyk
23. 01. 2011
Dát tip
"pomoCte"? No..........radsi rovnou napis cislo konta..))

martinez
23. 01. 2011
Dát tip
nevím jestli patřím k lidu dobrému ale vím dost.. z různých soudků.. a někdy stačí obyčejná jasná tečka :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru