Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

další aktuální úvaha

28. 01. 2011
12
12
3510
Autor
aleš-novák

http://zpravy.idnes.cz/lekari-souhlasi-s-nabidkou-dvou-miliard-chteji-ale-podrzet-sva-mista-1gx-/domaci.asp?c=A110128_083642_domaci_js ...Kromě zvýšení platů si ale odboráři přidali další podmínku. Buď se do práce vrátí všichni, nebo nikdo. "To, že se budeme moci všichni vrátit, to je bez diskuse, to je naše podmínka o solidaritě," řekl předseda Lékařského odborového klubu Martin Engel...

kterýpak doktor

je tak hloupý

aby čekal

  

že když dá výpověď

někdo mu bude

držet fleka?


12 názorů

Makoves
19. 05. 2011
Dát tip
Kterýpak? všichni.

avox
13. 05. 2011
Dát tip
drzé čelo, polovina úspěchu... a vyšlo jim to! a ústa lékařů teď zůstávají němá, byť vláda rozdává, co pojišťovna nemá...

Makoves
05. 03. 2011
Dát tip
To se povedlo. Vidíš, hloupých doktorů je fůra.

To už je nehoráznost. Vyházet z oken.

Toscana
30. 01. 2011
Dát tip
ale jo, držel by, pokud by odešel na mateřskou dovolenou :o)) *t (mj. na reformu a změny se v tomhle oboru čeká cca 20 let a pořád ticho po pěšině, takže si myslím, že měli dochtoři docela trpělivost)

Norsko 1
28. 01. 2011
Dát tip
všichni

Edvin1
28. 01. 2011
Dát tip
Proč by si to neměl myslet? Demokratické vláda je snadno vydiratelná. Vydírající, pokud je v přesile, nějakou logiku nepotřebuje.

Zbora
28. 01. 2011
Dát tip
Aha, už i gynekologové? :)

muněk dobude...nepoznal jsi skrytý dvojsmysl? :o)

moorgaan
28. 01. 2011
Dát tip
zakonik prace je zakon.. ...tuhle slamastiku asi tezko nekdo dotahne do konce, aniz by neporusil zakon- a kdo porusi zakon, holt- z hrusky dolu?..nebo nahoru?.-))

Zbora
28. 01. 2011
Dát tip
Dobře to dělaj, kluci mazaný. V pátém verši máš špatně slovosled :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru