Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kulečník

01. 02. 2011
3
4
1883

Tož kurva, ogárci a robky!  Veruna je neujeřitelný gurmán přes ty ogáry jako. Ta by sa s nějakým običejným matlafůsem z dědiny zadarmiko nidy nespustila! De viloženě po takových typech, co sů něčim zajímavý, kurva. Třeba ten její cigán, co si ho doma vidržuje, ten má štencla dlůhého svinsky a na konci zatočeného, tož to vipadá, jako dyby mu mezi kytárami rašil špacírštok pro důchodce, kurva! Dycky, dyž sa na něho nasere, tož ho ta zeho tydlitána popadne a tahá ho po baráčisku z kůtka do kůta, obraci na něj skřině a šlape mu po gulách, bugr je to svinský, celá vesnice vi, že ji zasik něčím nasral. Veruna už má dlůho spadeno na jednoho ogárka z našej hospi. Je to šantus jak sa patří, kurva, fůsiska mu končijó tři prsty nad pupkem, kurva, a smrdi na patnásť metrů. Tož a tento ogárek starý má prvotřidni pytlik mezi kytárami, vypadá to, jako dyby mu tam visel pjetikylový žok brandor, kurva! Jeřili byste temu? Šici mu řikají Kulečník. Veru, dyž přinde do hospi a on tam zrovna něde v kůtě dojiždí půlitry, tak sa k němu hnetkaj připrdelí a má sa k němu jako filcka k chlupu, kurva! Dlachni ho a filcuje sa s nim a dostavá sa mu do hózen a dyž je unitř, tož mu začne dlachnit ten jeho gygantický šůrek a Ty muj ořišku, ty seš takoví pjekný sameček, nesceš jit bydlat k nám dom? Já virazim teho mojeho prcíře, viš, on je uš nepoužitelny uplně a podobné kecy do něj valí a šantus je v piči, vite, on je buzerant, tož sa mu z Veruny zdvihá kýbl, kurva a snaží sa bránit a Veru, ty pičo, pochop, ten muj pitel to nic neni, to je choroba enem, viš, kýla! A Veru je z něj na srački z těch vímluv vječnych a dyž pak razíme skalené a pomočené dom, tož béká na hory na lesy a Milu, ty dojnico vipasená ten život neni fér, viš to?  Tož to vidite. Takoví heskí páreček bi to bol, ale co sa dá dělat. Člojek nemože mit šecko, na co si zrovna spomene jako. Já takik nevážím třista kilo jako. To je holt život, kurva.


4 názory

Tož nemože bit každý den posviceni, kurva!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru