Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Báseň pro Veroniku

07. 02. 2011
0
7
11729
Autor
mejdej

Báseň krátká o hříšku, jenž jest ukryt v podbřišku. použita na koncertě v Salmovské literární kavárně 7. 2. 2011

 

Komu se dnes dvořit více

nežli krásné Veronice?

No a budu-li mít kliku,

potkám dnes tu Veroniku,

která je na první příčce

v žebříčku žen. Veroničce

přál bych muže z nejskvělejších.

Toho jen, který z těch zdejších

ocení i krásu duše

mám však instinktivní tuše-

ní, že ji zas rambo sbalí,

poopije, poodhalí,

a já třebas i z Měsíce

zhlédnu končetin směsice,

a uslyším až na rovník

ten cituprázdný Verovnik.


7 názorů

Rajmund
10. 02. 2011
Dát tip
Salmovská literární kavárna? Tam to toho sedmýho muselo vypadat. Ale, chápu. Když muž řekne ženě, že odchází večer do Salmovy literární kavárny, nemá protějšek námitek. Půlnoční průchod skleněnými dveřmi z verandy a rážení nábytku poté přičteno hlubokému poetickému prožitku.

Prosecký
09. 02. 2011
Dát tip
A jak to dopadlo s Veronikou doopravdy? Tato báseň může mít na dívky kladný účinek. Formálním chybám nebudou věnovat pozornost. Spíše hrdinovým genetickým předpokladům, jak jim káže příroda. Tip to nebude.

Miroslawek
08. 02. 2011
Dát tip
Protože je to sračka hlubší kritiky nehodná. A u věnované záležitosti intimního charakteru to může bolet, když ti ji někdo pošlape. Navíc tam tím pádem necítím umělecký záměr ale spíš hormony.

mejdej
08. 02. 2011
Dát tip
Miroslawku a proč bych neměl o hlubší kritiku stát, stejně nepoznám mělkou od hluboké...

jH
07. 02. 2011
Dát tip
to mě poser mejdeji ses posral na ranveji? to je velmi absolutní poesie, autorem je evidentně jakejsi sjetej účetní z Hmoždíře...

Miroslawek
07. 02. 2011
Dát tip
Bože, mejdeji, chlapče, prober se... proč chceš na tohle hlubší kritiku?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru