Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

německo-česká úvaha s absolutním rýmem

08. 02. 2011
19
16
3152
Autor
aleš-novák

najděte tři rozdíly :o)

alle mit mir

 

ale mít mír


16 názorů

Toscana
28. 02. 2011
Dát tip
tak na tohle mi i ta má neněmčina stačila... :o))))) *t (je to zvěrstvo!)

tam už to je. a nesložilo...

moorgaan
10. 02. 2011
Dát tip
alesku..ty asi uteces na dsfo...tohle je tam slozi:-))

Stařec_007
10. 02. 2011
Dát tip
:-)) dobré *

absolutně mezinárodní. +tip

FAE BOMB
10. 02. 2011
Dát tip
Huh, dobré... :-)

Alegna
09. 02. 2011
Dát tip
dobrý :-) *

Edvin1
09. 02. 2011
Dát tip
Aleš: Ryba? Ovšem, ale nějak zde nic nenapsala. Tedy jen několik komentů. Ale jak je najdu?

neřeším, bavím se :o) tohle jsem dal na dsfo i s výkladem, tak uvidíme reakce :o)

Edvin1
09. 02. 2011
Dát tip
Aleš: Něco takového naznačila. Otázkou je, který z obou jazyků je jí bližší. Nechej mne hádat. :-)

Edvine, LG Fisch z dsfo je i na písmáku :o)

Edvin1
08. 02. 2011
Dát tip
Ještě přidej "poezii", co se čte v obou směrech stejně, a Písmák přejde do dějin. :-) P.S. I to zde bylo.

Diana
08. 02. 2011
Dát tip
to je vážně dobrý! Obdiv :-)))*

chacha :o) původně to mělo být mezinárodně jinak: "keiner will spielen mit Мир"

Prosecký
08. 02. 2011
Dát tip
Řešení: alle = znamená "pryč" (das Geld ist alle - peníze jsou v hajzlu - viz debata o rozpočtu města Berlína) ale = lehké pivo: viz google: Ale is a type of beer brewed from malted barley using a warm fermentation with a strain of brewers' yeast mit = Massachussets Institute of Technology mít = český přepis výrazu meat, neboli maso mir = Sovětská vesmírná stanice: Mir (Мир, ˈmʲir | IPA; lit. Peace or World) was a Soviet and later Russia n space station , operational in low Earth orbit from 1986. Mír = po Tomáši G. Masarykovi druhý nejčastější majitel náměstí v České republice.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru