Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Korundové srdce

15. 02. 2011
9
38
2334

 

 

 

Říkali jí ledová královna

zvykla si

každé ráno před zrcadlem otevřela hrudník

pozorovala srdce

jak tepe

pak je vyrvala

bolelo to

náhradní tlouklo korundově pomalu rytmicky

stínala pak hlavy slunečnicím

cpala do sudu přiklopila víky zavážila kameny

 počítala nohy co zakoply

pečlivě zapisovala do čtverečkovaného sešitu

s melírovanými deskami

večer pak

unavená

vracela srdce na místo

hlasitě štkala 

zoufale kousala cípy polštáře

toužila po lásce

a stěny se hlasitě chechtaly celou noc

ráno pak otevřela hrudník

a pozorovala srdce


38 názorů

věřím:o)

Ostrich
14. 11. 2011
Dát tip
Promiň za přílišné popuštění uzdy, to víš, oni ti jednorožci nemaj rozum :-) A mimochodem ke kravinám - nejlepší líheň much .... je brainstorming, samozřejmě :-)

pání, tys rétorik, to teda koukám a jen tiše zírám a rači nic neřeknu. Určitě bych plácla nějakou kravinu, se znám:))

Ostrich
14. 11. 2011
Dát tip
Moc se mi líbí slovo "zavážila". Mimochodem, když už jsme u té ambivalence.... zásadně protichůdný den a noc v některých z nás je nejspíš prastarý jev. V pohádkách je navíc zakázáno pátrat po tom, co dělá takto "převrácený" člověk - ve chvíli, kdy se mají oba jeho póly integrovat do "normálního" světa, dopadne to většinou špatně, aspoň tedy v těch opravdu starých pohádkách, které byly pro dospělé. V těch zjemnělých (ach ta neotenie je opravdu kouzelná) už neplatí mezi černou a bílou rovnováha, ale bílá musí vyhrát. Nejzajímavější u takovéhoto života je mikroskopická introspekce. Popis, jehož metafory jsou tenounké a k vnitřní skutečnosti přiléhavé jak ... potravinová fólie :-) Ovšem to zvládne málokdo - a málokdo to chce a dokáže slyšet.


:DDDDD NEEEEEEEEEEEEEEEE

moorgaan
16. 02. 2011
Dát tip
autobiografie?

zinuska
16. 02. 2011
Dát tip
děkuji. mrknu na něj.

víš co? Jukni na nostalgika, ten píše nádherný vázaný verš. Vřele doporučuji.:) Napíšu to do prologu, že jsi mě inspirovala.:)

zinuska
16. 02. 2011
Dát tip
zkoušela, i prózu, samozřejmě mi to jde líp než-li rýmování, jenomže mě to rýmování někdy baví, přenáší mě to do hladiny alfa, tak se toho nechci vzdát. :-) jsem ráda, že jsem Tě inspirovala.

inspirovala jsi mě.:)

DDDDD přesně tak, souhlasím do puntíku.:) zloušelas někdyvolný verš?

zinuska
16. 02. 2011
Dát tip
to je teda fakt, házej je tam falešně sluneční lidé, satanisti, co člověka lákají do hlubin, které vydávají za ráj nebeský. jo to jo, poleju je petrolejem a vybouchnou mi kamna, musí se na ně opatrně, rafinovaně, petrolejem jen tak nenápadně pokapat. :DD

no vida, to je ono.:) to je fakt, že někdy zanášej komín, polij je petrolejem.:D sluneční lidé ovšem klacky pod nohy neházejí, nemají to zapotřebí.:)

zinuska
16. 02. 2011
Dát tip
synonymum za chybu co člověk udělá - zakopnutí (o sud se slunečnicema) :-)vodník má dušičky, Ty hlavy slunečnic - možná synonymum na rozzářené lidi, co se naivně smějou. a já zas zkouším topit klackama, co mi sluneční lidé házejí pod nohy. někdy to jde, jindy nehořej a akorát zanášej komín.

pokud si přečteš kritiky, budeš vědět co je korund a trochu fantazie a přemýšlení do toho života:D zakopne?

zinuska
16. 02. 2011
Dát tip
a proč chtěla cítit, když vlastně nechtěla? nevím o co? o sud se slunečnicema? synonymum na chybu, co člověk udělá? kurvadrát, to teda nevim. co je to korundované?

chtěla cítit no co myslíš? jaké je synonymum na chybu, co člověk udělá?

zinuska
16. 02. 2011
Dát tip
tak proč ho tam, sakra vracela? dobrá. jen o co zakoply ty nohy?

díky, Monie

Monie_Kim
16. 02. 2011
Dát tip
povedla se ti, líbí

nemáš zač.:)

děkuji ti.:) druhý nejtvrdší prvek po diamantu

dík

*T

:D:D:D

sveřep
15. 02. 2011
Dát tip
hurááá :D

máš pravdu sveřep, mi to tam smrdělo už jak jsem to napsala, dík.:D

sveřep
15. 02. 2011
Dát tip
kéž bys vynechala ten řádek, kde je "dětem vysáván smích z úst" ! kéž ach kéž. jinak fajn.

D:D:D:D

ne, přímo do wordu.:D

ďakujem, Edmund..:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru