Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zadání 13. SUPERKOULE - tak máme po uzávěrce 13 děl

15. 02. 2011
0
18
1636

 


Téma:       zimnice

 

Forma:     libovolná

 

Čas:          příspěvky zasílejte do středy 16. 2. do 20:00, hlasovat můžete do čtvrtka 17. 2. do 20.00  (kdo dřív přijde...)

 

Pozor!!! Text nezveřejňujte pod svým nickem, ale zašlete zprávou na nick soutěž KOULE, který je zveřejní za vás (hned jak si všimne došlé zprávy, takže ve 2:00 asi ne). Všechna soutěžní díla budou uveřejněna s použitím jednotného fontu (takže zapomeňte na vlastní svéráznou úpravu - tu si pak můžete dopřát po skončení soutěžního kola na vlastní stránce). SUPERKOULE je totiž „anonymní KOULE“, více ZDE.

 

Prosíme 1 soutěžní dílo na nick (další případně už jen mimosoutěžně), proto si rozmyslete, jestli jste opravdu už spokojeni a nezasypávejte nás čím dál lepšími díly. 

 

Autory chceme upozornit, že v průběhu soutěže ani po jejím ukončení nebudeme na přání autorů zaslané texty vymazávat, důvody naleznete v klubu. Pište proto s rozvahou. Soutěžní texty můžete po skončení hlasování zveřejnit pod svým nickem.  

Pod svými díly samozřejmě nemůžete momentálně reagovat jako autoři, nezapomínejte na to prosím!!!

 

 

  

 

Soutěžní díla naleznete přehledně pod nickem soutěž KOULE. Pokud ho máte v oblíbených, budou vám na všechna soutěžní díla chodit avíza. Paráda, ne? :)


18 názorů

ne, to je on

nemožeš nás žalovat páč ty seš my!!!

Víťánku promíííň!!! mně ti chlapi někdy splývaj a já myslela že víš..

..jak jste mohlii??? ..bez marvina!!!!

raja
15. 02. 2011
Dát tip
;o)

právě že jsem si dal výjimečně celou :o) jinak bych nepopichoval tolik...

raja
15. 02. 2011
Dát tip
aleši, Ty sis vzal zase jen půlku viagry že popichuješ?:-P

a su tu koník aby to nebylo na chudáky chlapce, že sou drzí až vyzývaví :o)

no jo, po těch letech jsem to už zapomněl...

tomu říkám vedení - to musí kdejakej dodavatel energie závidět :oD aleši, už je to 13. SUPERKOULE, dobrý večer :o)

koule superstar? :o)

..ahaaaaa..

hlavně nikoho nejmenovat, paní Bártová - to je jasný, pane Láce!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru