Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Veřejnoprávní kytky

18. 02. 2011
9
12
1512
Autor
orbital

Veřejnoprávní kytky

 

Když koš osahává knihu

máme skandál

Co by tomu řekl papír?

Sto šílenství se vrtí

i zákaz bouří odjel do nebe

Svatý praještěr v octovém láku

popravil smrt

 


12 názorů

orbital
09. 08. 2011
Dát tip
Tó.ru: myslíš Lžičku v šuplíku? :) jj, tam mi vyšlo pár básniček. děkuju, jsem rád, že se zapsalo do paměti a že se líbí! ;)

Morasten
21. 04. 2011
Dát tip
moje gusto

orbital
19. 02. 2011
Dát tip
Rajmund: nevím jak jsi přišel k televizi, protože to v té básni není :) radost si tam můžeš klidně představovat... brackenridge: rozumět tomu nemusíš, ale přeci jen se tam dá něco najít... Impertinentně infantilní Empatický vůl: díky :) Dave Lister: jo, je to trochu "retro" styl, ale pořád se dá používat :) všem děkuju za ocenění!

Dave Lister
18. 02. 2011
Dát tip
hm, to mi připomíná dávné doby, to zpracování teda. a jinak líbí, hravý to je..T nejvíc když koš osahává knihu máme skandál:))


lpmecme meco, cemu nerozimim proto, ze tomu rozumet nemusim. T

Rajmund
18. 02. 2011
Dát tip
jo radost, to sem už dlouho v televízi neslyšel

orbital
18. 02. 2011
Dát tip
MarK.: to jsem jenom rád. říkal jsem si, jestli nepochybuješ o mojí příčetnosti :D je to pro mě způsob, jak se odreagovat a uvolnit :)

MarK.
18. 02. 2011
Dát tip
..ze sa mi to pacilo! (a paci sa mi i tvoj 'styl' pisma! :)

orbital
18. 02. 2011
Dát tip
MarK.: jak tomu mám rozumět? :) díky za tip ;)

MarK.
18. 02. 2011
Dát tip
..si pre mna prijatelne rozhodeny, Orbital!;) .. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru