Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Antistatická

22. 02. 2011
9
12
1935
Autor
MKbaby

Je velkou hrozbou pro statiky
- státi se mohou prostatiky.
Statice proto mávám s díkem.
Lépe je býti dynamikem...


12 názorů

8hanka
24. 03. 2011
Dát tip
:))


Stařec_007
22. 02. 2011
Dát tip
S tou holí jsi blízko :-))) Ale takhle se mi to líbí víc :-) Ja si zase vzpomínam na sojí učitelku chemie, byla taková nedůživá..budila dojem, že se jí v laborce něco nepovedlo :-))

MKbaby
22. 02. 2011
Dát tip
Mechatronik :) Náhodou si z mechaniky pamatuji poučku, že hůl ve vodě přeražená jeví se být nalomená :) Náš třídní na průmyslovce nám vyprávěl o svém učiteli chemie, který prý uměl jen mrtvolný jedy a smrady ze slanečků :)

Stařec_007
22. 02. 2011
Dát tip
Takže mechatronik jo? :-) To jde zase mimo mě :-)

MKbaby
22. 02. 2011
Dát tip
Tak to jo, ale já jsem spíš od elektriky :)

Stařec_007
22. 02. 2011
Dát tip
:-)))) Bez páteře se asi obejdeš ale ten svěrač je nezbytný :-)) Ja to myslel spíše, ze strojařského pohledu :-)

MKbaby
22. 02. 2011
Dát tip
Díky, chlapci, pochvala od skutečných znalců potěší! :) Tou pružností a pevností se rozumí, že, abych v téhle zemi přežil, musím mít elastickou páteř a pevný svěrač, abych se neposr..? :)

Stařec_007
22. 02. 2011
Dát tip
Dynamiku ne-e, raději pružnost, pevnost :-)) T*

Skvělá ukázka toho, že i použití absolutního rýmu může být nenucené.

parádní říkanka.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru