Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

STOPY

24. 02. 2011
15
37
2557
Autor
macecha


jako na pobřeží voda stopu zanechá
do našich životů pomalu
i v šíleném tempu
své drápy zarývá zloba
léčíme se nadějí a láskou
zvoní jí však hrana
na síle ubývá

buďme jako příboj
který smývá stopy z písku
hledejme naději i lásku
ve vrypech na skalisku

 


37 názorů

macecha
16. 04. 2011
Dát tip
hanko, děkuji :)

8hanka
16. 04. 2011
Dát tip
*****

Robinia
03. 03. 2011
Dát tip
*

macecha
28. 02. 2011
Dát tip
koloušku,bohužel, asi budeš mít pravdu ... ksav, děkuji Johann, vďaka

macecha
28. 02. 2011
Dát tip
Mimoni, nerozčiluj se tak. Máš pravdu :)

koloušek
25. 02. 2011
Dát tip
Pěkné vyzvání, ale já si myslím, že té zloby je bohužel čím dál víc, než lásky.T*

ten záver bol najlepší...asi to tak má byť, keďže ide o záver a už len kvôli nemu

Max Hutar
25. 02. 2011
Dát tip
Macecho, já vím, že tě má kritika nezajímá. Ale mě tvůj nezájem taky nezajímá. Napsat opravdovou kritiku k "obyčejné básni" není žádný zločin, stejně jako tu obyčejnou báseň napsat. Rozkazovat si můžeš na pole básně, ale v diskusi není co "nepochopit", tady je veřejný prostor. I ostatní čtou, co si tady povídáme. Třeba ještě někdo, co to tu čte, není rozhodnut, jestli bude psát pro oddech, nebo na plný kotel. Třeba se mi podaří ho spíše ponouknout k tomu, aby psal na plný kotel, uvidí-li, že Písmák je místo, kde se i stává, že k tobě někdo bez vyzvání přijde a naleje ti čistého vína, tolik vzáného v oceánu připrdávání a fakování.

macecha
24. 02. 2011
Dát tip
Kukučín, uhádol si. Som rada, že sa ti páčila .

Kukučín
24. 02. 2011
Dát tip
velmi pekná, hádam nádej a láska budú víťazmi tohto boja ...

dik! ;-)

macecha
24. 02. 2011
Dát tip
tedy, tu špatnou náladu :)

macecha
24. 02. 2011
Dát tip
brackenridge, to nevadí. Každý má nárok na svůj názor a špatný den, ten určitě zažil každý z nás. Tak, ať překonáš :)

musim uznat, ze basen je dobra, jen to neni proste moje gusto. ale napr rym z pisku na skalisku je super. mas to vymakany. asi sem v nejaky zase odbojny nalade ci co ;-)

macecha
24. 02. 2011
Dát tip
IMa, díky. Jiří,o zlobě toho vím hodně :) Učím se ji překonávat. Diano, děkuji.

macecha
24. 02. 2011
Dát tip
brackenridge, to není moralizující, je to o naději ....

nostalgik
24. 02. 2011
Dát tip
..ano, zloba kvete v každém věku a donáší háv přírodních motivů... ***

Alegna
24. 02. 2011
Dát tip
ano, pro někoho ten skrytý smysl prostě skrytý zůstal :-)))

macecha
24. 02. 2011
Dát tip
Mimoni, doplňuji do předešlého textu "se" nepočítám....

macecha
24. 02. 2011
Dát tip
Wincente, díky. Jsem ráda, že se ti to líbilo.

macecha
24. 02. 2011
Dát tip
Alegno, jsem ráda, že je považuješ za moudrá. Ano, měla mít skrytý smysl, což možná Mimoň nepochopil.

macecha
24. 02. 2011
Dát tip
blbounku, ty vždy potěšíš. Díky .

macecha
24. 02. 2011
Dát tip
Mimoni, já také za nějakého extra poektu vůbec nepočítám. Psaní mi dělá radost a to je pro mne podstatné. Pokud máš tak přísná měřítka, jsou tu opradoví mistři. Přečti si jejich díla. Určitě bude tvoje žádostivost po krásných verších uspokojena.

na me trochu moc neskryvane moralizujici ...

Diana
24. 02. 2011
Dát tip
Pěkné a pravdivé. :-)*

Wincent
24. 02. 2011
Dát tip
moc pěkná =)

Alegna
24. 02. 2011
Dát tip
moudrá slova, napsaná s citem ***

...to může napsat jen člověk, který zůstal stejný, mladý**

Max Hutar
24. 02. 2011
Dát tip
Abstraktní se nevylučuje s prožitým. Jen je problém v tom, že nedokážeš-li své prožitky vyjádřit jinak než pomocí těch slov, která jsou pro ně "určená", jedná se o houby poezii. Ta naopak ve většině těží z toho, že nepojmenovává věci jejich jmény, ale nějak jinak, způsobem, aby jejich původ nebyl vystopovatelný.

macecha
24. 02. 2011
Dát tip
MarK. vďaka za peknú skladbu ..

macecha
24. 02. 2011
Dát tip
Janinko, chtělo by se mi také věřit, občas o tom pochybuji....

macecha
24. 02. 2011
Dát tip
Mimoň, pro mne ty pojmy vůbec nejsou abstraktní. V mém věku je mám všechny prožité a stále doufám. Fakt ovšem je, že pobřeží jsem za svůj život neměla možnost vidět a už asi neuvidím. Nemám na to! :)

Max Hutar
24. 02. 2011
Dát tip
vrstvení abstraktních pojmů. láska, zloba, naděje... ještě něco o víře a trojice hodnot svatého Pavla bude kompletní. Čili: zív. Ony abstraktní pojmy navíc v hávu přírodních motivů (zív), v chabě zachyceném pobřeží.

MarK.
24. 02. 2011
Dát tip
..niekde zvoni hrna (niektoremu z nas)

..láska je věčná..:) ..věřím tomu..:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru