Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - únor 2011 - nominace

05. 03. 2011
2
42
3099

Drazí Písmáci, v soutěži Povídka měsíce můžete odteď do 10. března nominovat prozaické texty uveřejněné za měsíc únor v kategorii "povídka". Pozor, osazenstvo PM doznalo jistých změn, některých trvalých, jiných dočasných, takže avíza od nominovaných textů posílejte prosím mně, StvNovi nebo Tragicovi.

Zatím si nominaci na PM vysloužily následující povídky:

Devátá část standa.rd      
Komora číslo patnáct sharik      
Krvavý dědek ještě spí sepotvkorunachstromu      
Mesiáš Danny      
Moje maminka je nejhodnější lviceelsa      
Necizistence Saetri-Ihn      
OPLZLÝ SOPEL DEFINITIVNÍHO KOLAPSU Měrka_out      
Rok pro jeden večer Finch      
       

Desátého přikročíme k hlasování.


42 názorů

Děkuji :)

StvN
06. 03. 2011
Dát tip
OT diskuse byla presunuta sem.

A na to, až se Winterová staví na Písmáku, žádost o stažení zaregistruje a smázne to. ;)

StvN
06. 03. 2011
Dát tip
Mezi me, ze se tu porad nekdo snazi kazit praci druhych lidi. Pomerancova - povidka soutezit nebude, ale nemusis se tim ted stresovat, zatim nehlasujeme. Momentalne cekame jen na to, az si ji mistomozku stahne z klubu.

Tragicus: díky.

Tragicus
05. 03. 2011
Dát tip
Pomerancova: Zdejsi seznam je nezavazny, pro hlasujici vicemene irelevantni. Neco z nej vypadne, neco pribude, normalka. Pro hlasujici je dulezity az ten v dile na hlasovani.

Mám dotaz. Kostkova povídka soutěží nebo ne? Odpoledne tu byla žádost o její stažení, ale koukám, že nějak záhadně zmizela.

StvN
05. 03. 2011
Dát tip
Beed rodí a VT Marvin skončil. Jinak prosím o psaní komentářů k tématu. Díky.

Tragicus
05. 03. 2011
Dát tip
Modre a cervene, cervena je trvala a modra se po rozdeleni z vetsi casti vrati.

heartrate
05. 03. 2011
Dát tip
A který změny jsou trvalý a který dočasný?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru